maanantai 16. toukokuuta 2011

If the only prayer you ever say in life is "Thank you". . . that is enough.

Ihan pakko näin alkuun hehkuttaa, että jes mua vihdoin soitettiin töihin! Oon nyt ollut keskiviikkona ja tänään illassa, huomiseks olis taas tiedossa uus ilta. :) Rahan tuloa ei voi estää... Kaiken tämän lisäksi sain vielä tiedon siitä, että olin läpäissyt haastattelun ja pääsin siihen koulutusohjelmaan mihin olin hakenutkin eli Mielenterveys -ja päihdetyöhön, jes!

Oltiin Ollin kans lauantaina Seinäjoella. Metsästettiin sille takkia ja kenkiä, mutta tuloksetta. Hehee, itse kyllä löysin tosi kivan rennon paidan ja mekon!
paita Mick's 16,95e
mekko H&M 24,95e
Päivän asuna toimi paita H&M, pikkutakki GT, farkut Farkkushop, pikkusiskon kengät

LAUANTAI-ILTA
Olli lähti mua ja Jekkaa kuskiin, oltiin viettämäs Sannan 18-vuotis synttäreitä ja jokunen tovi vietettiin yhdellä toisella mökillä. Sain myös Jekalta aivan ihanan lahjan, esittelen sen joskus teille (unohdin sen tietysti pönttönä niille)
 
bolero GT paita Mick's hame H&M
Synttärisankari
Yllättävän hyvää kuoharia oli! .. mä en yleensä nimittäin tykkää mistään kuoharista:D
 Lumidee ft. Beenie Man - Celebration
PS. Ärsyttää tämä mun nopea hiustenkasvu :| Äiti onneks leikkas mun etuhiukset ennenkuin lähdettiin eilen viihteelle, niin näinkin jopa jotain eteeni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti