tiistai 1. heinäkuuta 2014

Photoshooting with my friends

 
Ihanaa, että mittari näytti tänään ensimmäistä kertaa pitkään aikaan +20! Vapaapäivääni vietin torkuttamalla kelloa kertaa miljoona, treffasin kaupungilla Reettaa ja sen poikaystävää päivällä ja illasta oltiin Sallan ja Christofferin kans Sallan siskon Heidin kuvattavina. Kateellisena kattelin noitten kahden rakastavaisen kuvaamista. Perhetutulla on parin viikon päästä ne häät, niin löysin sinne aivan ihanan vihreän mekon Vilasta ja Top-Sportista jäi käteen jo kauan himoitut kapeet adidaksen verkkarit. Oon varmaan pienenä viimeks omistanut jotain vihreetä, joten en ees tienny sen sopivan mulle. :D Hip hip hurraa oon muuten onnellinen tästä mun hiusten kasvun nopeudesta! Huomenna mulla alkaa yövuorot 1/2 ja viikonloppuna ihanat vapaat myös luvassa. Elämäkin tuntuu olevan aika hyvässä balanssissa nyt. Ei valittamista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti