perjantai 29. heinäkuuta 2011

What we think, we become

Perjantain asua, oltiin lähdössä Vauhtiajoihin.
Lauantaina mun piti lähtee hakemaan äitiä ja pikkusiskoja meidän suvun sukujuhlista. Itse en päässyt aamusta lähtemään, koska mulle oli "siunattu" työpäivä. Alla kuvia sieltä mökiltä.
Soile soitti mulle maanantaina tiedustellakseen onko mulla vapaata huomenna eli tiistaina ja olihan mulla. Sovittiin että mennään vain kiertelemään kirpputoreja ja kierretään vaateliikkeet kaukaa.. :D Löysin lähes käyttämättömät Zaran farkut ja tosi hyväkuntoisen mekon ja uudenveroisen paidankin. :) Oli kyllä oikeen lottovoitto!
Käytiin me sitten vielä kaupungilla terassilla ja ettimäs mulla kynsilakkoja/aurinkolasit ja nehän me sitten onneksi löydettiinkin. :)
Päivän asua
Kate Ryan - Ella, Elle l'a
PS. Odottelen huomista ja koko viikonloppua aiva into piukeana! Riina nimittäin saapuu tänne ja lähdetään lauantaina Päivä Tukholmassa -risteilylle

4 kommenttia:

  1. aivan ihania kuvia <3 ihastuin eniten tohon laiturilla istuvaan poikaan aurinkolasit päässä olevaan kuvaan,upee!

    VastaaPoista
  2. mikä kamera sulla muuten on ja paljon makso?

    VastaaPoista
  3. Kuinka sä jaksat aina olla niin ihana<3

    VastaaPoista
  4. ihanaa reissua teille ihanat! :)

    VastaaPoista