tiistai 25. syyskuuta 2012

Never give up on something you really want. It’s difficult to wait, but more difficult to regret

Ihana syksy toisaalta, saa alata käyttämään urakalla takkeja ja erilaisia huiveja. Löysinpähän myös viimein aivan ihanat saappaatkin näin syksyksi, jeij. Mä tykkäsin niistä mun edeltävistä saappaista ainaki näääin paljon, mutta se tekonahka alkas parin vuoden käytön jälkeen pahasti lohkeemaan jo alhaalta että ne oli pakko heittää pois. Oon kuitenki onnellinen, että löysin nämä kaunokaiset täyttämään niitten vanhojen "tehtävää."
Löysin nämä Seinäjoen Click :stä hintaan 79e. Nuo ovat sen verran arkaa kangasta, että pitääpä käyttää niitä vain tietyissä tilanteissa ja muistaa ettei saa käyttää autoa ajaessa.
 Tykkään toosi paljon tämän syksyn muotiväreistä, ne jotenkin passaa mulle tosi hyvin jollain hassulla tapaa. Mitkään kirkkaat värit eivät mua niin hyvin nimittäin pue. Tämän löysin Vilasta niinkuin kuvasta näkyy hintaan 24,95e.
Musta perus neulehuivi Veromodasta 12,95e.

No mitäpä mulle tällä hetkellä kuuluu.. töitä saisi olla enemmän. Santun kanssa nähdään melkein joka viikonloppu, joskus saattaa mennä pari viikkoakin. Oon ainakin oppinut arvostamaan enemmän tätä meidän yhteistä vähäistä aikaa. Oon myös ihan korviani myöten rakastunut. Tällä hetkellä mun työnantajana toimii Vaasan kaupungin sairaala. Ihan liian paljon on tullut juhlittua. Salilla on tullut käytyä ja torstaina ajattelin aloittaa zumbaamisen jälleen pitkästä aikaa. Sunnuntai-illasta käperryin kainaloon ja katottiin jo kauan odottamani The Vow, mikä ihaana elokuva jota suosittelen lämpimästi kaikille romantiikasta pitäville. Viimeaikaiset elokuvissakäynnit Magic Mike ja The Expendables 2, joista kumpikaan ei tuottanut pettymystä. Perjantaina olisi tarkoitus mennä Santun kans katsomaan Medusan Perintö, mua kyllä vähän epäilyttää sen laadukkuus.. Nyt kuitenkin hyvää yötä ja aamulla auton nokka kohti Vaasan kaupungin sairaalaa.

2 kommenttia:

  1. Hah, onnekas! Musta taas tuntuu et noi murretut värit / pastelli sävyt ei oikein sovi mulle :DD Tosin himoitsen burgundyn väristä pipoa.. Ja ehkä repäsen ja ostan sen seuraksi tommosen "sinapin keltasen" pipon! :DD Tämmösii pikku juttui vaa:D

    VastaaPoista
  2. Jenni: Aijaa:D No sulle on aina sopinu tosi kirkkaat värit mun mielestä :) Ihan päinvastoin ku mulle. Mä taas haluaisin sen burgundyn väriset housut, ois makeet ;)

    VastaaPoista