sunnuntai 23. joulukuuta 2012

When times get rough you'll find out who your real friends are

Kuvia ja juttua yhdeksän vuorokauden sisältä. On tullut juhlittua tyttöjen kesken pikkujouluja Laihialla, leffailta perheen ja vihannesten kesken, itselle ostettua pari joululahjaa (mm. kamera ja kännykkä), myös viimeiset joululahja hankinnat on tullut tehtyä, oon alannut seuraaman Olipa Kerran -sarjaa, viimein ostin myös jo kauan haaveilemani ylipolvensaappaat ja tosiaan oon jälleen kipeenä, jippii. Saa nähdä kuinka kauan menee, että opin käyttämään tuota luuria. Itse kun oon aina tottunut käyttämään Nokian malleja ja yhtäkään älypuhelinta ei oo vielä ennen ollut kun oon vastustanut niitä. Vähän niinkuin silloin aikoinaan, "hyi en koskaan pistä pillihousuja jalkaani". Eilen käytiin Santun kans katsomassa tuo uusin Hobitti, josta pidin kyllä kovasti ja jatkoa odotan innolla. :) Se kolme tuntia hurahti todella nopeesti. Huomista odotan innolla, vaikkakin oon iltavuorossa 13-21 ajan, mutta joulussa on se niin ihanaa kun kaikki läheiset ihmiset kokoontuvat yhteen nauttimaan toistensa seurasta ja hyvästä ruoasta. Tietysti tää on myös mun ja Santun ensimmäinen joulu niin sekin tekee siitä erityisen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti