maanantai 15. huhtikuuta 2013

What we all want in life, to travel, fall in love, and be happy

Erinäisiä kuvia kuukaden sisältä. 9 päivää koulua jäljellä ja neljä tenttiä suoritettavana muitten tehtävien lisäksi. Keskiviikkona on tulossa kevään viimeiset opiskelijabileet ja mulla ois neljä haalarimerkkiä neulottavana sitä ennen, no laiskottaa. Perjantaina vuorostaan meidän oli tarkotus lähtee kolmena pariskuntana Fontanaan American Prom Night -iltaan, mutta Santtu ei pääsekkään tulemaan niin en nyt tiedä onko mun mitään järkeä lähteä yksin kahden pariskunnan kans sinne. Kaiken järjen mukaan siellä kuitenkin olisi järkevä olla se "kavaljeeri". Nellyltä tilasin noin viikko sitten tuon mekon niihin tansseihin. Tuumailen tässä nyt sitten lähetänkö sen takaisin, säästyisi ainakin rahaa. Tänään haettiin luokkalaisten kans liput vapun Solarsky tapahtumaan, joka järjestetään Rewell Centerissä. Olisin halunnut jo viime vuonna päästä sinne, mutta olin liian myöhään ostamassa lippuja. Paljon olisi ohjelmaa tälle keväälle, tiedä miten joka paikkaan repeää. Vaasan kesätyöpaikkakin selvisi vihdoin tänään, nyt jännitetäänkin onnistuuko juhannuksen vapaaksi saanti vielä.. Koulu mulla loppuu jo 6.5 ja alotankin 8.5 vuodeosastolla työt. Toukokuun loppuun oon töissä täällä ja 3.6 muutetaan Santun kanssa yhteen, oon niiin innoissani. Elokuun oonkin sitten ajatellut lomailla kokonaan ja nauttia kesästä sen minkä ehdin vielä. Hetki sitten yritin opetella uusia blogin muokkaus kikkoja, mutta tuloksetta.. pitäis jonkun olla melkein kädestä pitäen näyttämässä miten noita HTML -koodeja muutetaan. :D Nyt koulutehtävän kimppuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti