maanantai 22. huhtikuuta 2013

Don't let anyone ever dull your sparkle


Jaanan kans oltiin eilen pikkusunnuntai ajelulla. Ne olikin mun tän kevään ensimmäiset ajelut ja oli kyllä hieno keli siihen. Oli paljon muitakin innostunu lähtemään liikkeelle. Huomiseksi näköjään luvattu sadetta, mutta sehän ei mun päivää pilaa sillä lähden Seinäjoelle moikkaamaan Jenniä oikeen ajan kanssa. Tiedä vielä mitä keksitään. Täytyy yrittää tuolta shoppailulta ainakin välttyä. :D Syömään voitaisiin mennä. Kouluhommia tässä pitäisi yrittää vielä rutistaa loppuun, mutta jostain kumman syystä keksin koko ajan jotain parempaa tekemistä. 42 päivää muuttoon.. jännittävän ihanaa ja ihanan jännittävää:) Viikonloppuhin hurahti silmissä. Santtu oli vuokatissa, joten mulla jäi paljon aikaa itselleni. Mitähän lopuksi sain oikein aikaiseksi.. no vähän koulujuttuja, salilla käytyä ja Jaanaa nähtyä. No pelattiin me porukoitten kesken Unoa lauantai-ilta. Oon nyt jo muutaman kerran käynyt Vaasan uimahallilla solariumissa ja tänään Salla oli mun mukana. Käytiin ensin tekemässä koululla tehtäviä ja kolmen aikoihin mentiin käristämään nahkaa. Oon mä jo onneksi jotain tulosta saanut aikaseksi iholle. Hassua kun sitä aikaa olis, niin sitten ei muka olevinaan oo mitään tekemistä. :D Nyt pakko avata word..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti