lauantai 23. marraskuuta 2013

Mullon taskut tyhjin, mut haittaaks se? Merkkei haalareista vaihtais en, kovasti duunia pisteiden eteen

Kuvat viime keskiviikon haalaribileistä. Oltiin kaikki vamkin ykköset tervetulleita ilmaiseksi sisään, whipii. En muista milloin leipiksellä ois ollut yhtä paljon porukkaa kun tuolloin.. :D Mulla oli elämäni kovin hedarikin aamulla juuri ennen ruotsin tunnille lähtöä kello kymmenen aamulla. Hyvin niistäkin tunneista vain selviydyttiin. :D Alottelut hoitu Miran ja Sallan luona, odotettiin Miraa töistä Sallan ja Jarnon kans. Myöhemmin seuraan liittyi Riikka. Pelattiin porukalla likkojen tuparilahjaksi saatua "Sano suoraan" lautapeliä ja ihan mahat kippuralla naurettu kaikelle. Muunmuassa noille surkeimmille iskurepliikeille. Miralle tosiaan on joskus joku heittänyt tuon "Vaikuttaako että oon pelannu 10 vuotta Sportis?" + oli aluks pyytänyt Botniahallille rullaluistelemaan.. :D Oli tosi mukava nähdä kaikkia tuttuja leipiksellä ja en ees muista koska oltais viimeks oltu Juhon kans samaan aikaan baarissa.. siinä on kyllä mulla niin awesomeystävä:) Huvittaa kattoa näitä mun viimesinpiä postauksia, bileitä bileitten perään.. :D Vaikka mun elämään on sisältynyt paljon muutakin tässä, kuten koulua pitkälti (kaks hankalaa tenttiä tällä viikolla), työntekoa, saleilua, rauhallisia koti-iltoja, ystävien tapaamista ja kotona vierailua. Oon ihan innostunut tuosta spinningistä. :) Vaikka ekan kerran jälkeen olinkin vähän ettei enää ikinä. :D Huomenna kello saakin herättää mut Sallan kans salille. Oon onneks saanut nyt hyvän vaihteen silmään! PS. Päivitin pitkästä aikaa tätä mun musablogiakin tän hetken soittolistallani :)

2 kommenttia: