maanantai 25. marraskuuta 2013

Tärkeintä on ettet sinä koveta sun sydäntä koskaan

Tässä pikkupaloja mun kodista. Otan lisää kuvia sitten vähän ennen tupareita. Eilen iskä tuli käymään mun kahden pikkusiskon kans. Koottiin mulle yöpöytä ja laitettiin seinälle hyllyt/lehtiteline. Kello laitettiin jo edellisenä vklpna. Äiti on tulossa vielä tulevalla viikolla mun pyykkien ja parin ylimääräisen jakkaran kans tänne. Mulla meni nimittäin pesukone rikki tällä vklla jostain kumman syystä ja korjaaja pääsee tulemaan vasta seuraavana torstaina.. argh. No onneks äiti oli kiva ja pesi ne kotona. Meidän on tarkotus laittaa vielä yks sisustustarra seinälle ja ylimääräset jakkarat on perjantaisia luokkatupareita varten. Joku päivä pitäis myös spray`ata tuon taulun kehyksestä keltanenosa hopeeksi. Eilen lähettiin parin kaverin kans ulos selvinpäin ja siksi ulkonäkö noin fiininä. Vaikka aamulla saikin herätä ilman krapulaa, niin olo ei oo silti ollu mikää mukavin. Finrexiniä saanu juoda pitkin päivää ja strepsilssejä imeskellä. Oon vaan lähestulkoon koko päivän maannut sängyssä.. jos aamusta lähtis käymään päivystyksessä. On tää kurkkukipu nyt mua vaivannu jo parisen viikkoa vaihtuvalla menestyksellä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti