maanantai 3. helmikuuta 2014

21-vee baardit

Synttärikemut oli hyvät ja kaikille onneksi maistu pöperöt. Mummi oli tehnyt mokkapaloja ja mä muffineja sekä pari kinkkupiirakkaa. Oliko meitä lopuksi kymmenisen henkeä yhtäaikaa paikalla mun pikkukopperossa. Kyllä sopu sijaa antaa. Sain Jekalta lahjaksi tuon mun kaulassa olevan kaulakorun ja Sallalta/Miralta sain ihanan torkkupeitton, jossa luki "Keep calm and snooze". Monta ihanaa tyttöä uupui paikalta, mutta toisella kertaa sitten. Päällä mulla oli tuo viime vuonna ostamani Nellyn mekko. Sillä ei pahemmin sopinut kyykistellä. :D Ilta jatkui fonassa Jekan, Veran, Juuson ja Joonaksen kanssa. Hehe, nähtiinpä siellä salkkarien Jannekin. Olin kyllä kuvitellu sitä pitemmäksi. Mun viime vuoden yksi huippuostoksista on ollut kyllä tuo mun vieraskirja. Nytkin sinne saatiin talletettua kaikkia hauskoja juttuja, joita on kiva sitten myöhemmin verestellä. On mulla vaan rakkaita ystäviä. :)

6 kommenttia:

  1. jäikö joku sun ystävistä vielä sun luo yöksi? :)

    VastaaPoista
  2. hah salkkarien janne!! :D

    VastaaPoista
  3. kuka ystävästäsi jäi, miten vietitte "krapula" päivän jos sellainen oli? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jekka jäi. Hmm, maattiin sängyllä lähestulkoon koko pvä ja haettiin vaan subit :D todella hohdokasta

      Poista