perjantai 31. tammikuuta 2014

Love more, worry less

Ihana syntymäpäivä lähti käyntiin mukavalla jalkatreenillä Sallan kans. Koulussa mua odotti ihanat ystävät onnitteluineen ja kortteineen. Kotiin päästyäni aloin leipomaan mariannemuffineja ja kotopuolesta sain synttärikahville mun vanhemmat, isovanhemmat ja yhden pikkusiskoista. Sain sitten uuden tv:n lahjaksi vanhan mennessä rikki. Nyt taas kuulee ja näkee hyvin. Mummi oli ollu ihana ja leiponu mun mieliksi vielä mokkapaloja. Myöhemmin likat haasti lähtemään ulos ja mehän sitten lähdettiin. Sainpas sentäs yhden ilmaisen synttäridrinksunkin. Tää ilta tullaan vielä muistamaan pitkään. Huominen koulupäivä pitäisi vielä jaksaa ja sitten alkaa mahtavan viikonlopun vietto. Nimittäin huomenna mennään Sallan ja Riikan kans Easyfitin järjestämään 3-vuotis juhlatilaisuuteen Sky :lle ja lauantaina saan mun rakkaita ystäviä tänne juhlistamaan mun vanhentumista. Nyt on syytä juhlia; vanhentuminen, lääkelaskut läpi ja tipattoman loppuminen. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti