torstai 2. tammikuuta 2014

Oma koti kullan kallis

No nyt on ihan mun näköstä. Oon kyllä ikionnellinen, että pääsin tämänkin elämänvaiheen vielä kokemaan. Yksin asumisen nimittäin, että on ihan täysin kokonaan vastuussa omasta itsestään ja tekemisistään. Saan tehdä mitä ruokaa huvittaa ja tulla kotiin koska haluan. Seurustellessa mun unirytmi oli kyllä huomattavasti parempi.. nyt nukkumaanmeno menee aina automaattisesti yli 00. :D No en valita, asiat on hyvin näin. :) Sain vihdoin uuden pesukoneenki tuossa tiistaina vanhan tilalle, ei siinä mennytkään kun 1,5kk..

4 kommenttia:

  1. Ihana koti sulla! Tuonne olisi joskus kiva tulla piipahtaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jossu! :> Tervetuloa vaan, oot aina tervetullu ettäs tiiät<3

      Poista
  2. Tulin pitkästä aikaa selailemaan tätä sun blogia, ku oon aiva luullu ettet kirjottele enää! Mutta ompas sulla ihana koti, tosi kivan näköstä! Terkkuja kurikasta sulle, hihi :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih :) Joo kyllä mä aina sillon tällön tänne kirjottelen kun kuvia riittää :> Kiitos paljon Milla<3 Hihi, terkkuja sinnekkin ;) Numero on edelleen sama, että soittele kun oot tulossa Vaasaan! Olis tooosi kiva nähdä :b

      Poista