sunnuntai 26. tammikuuta 2014

The darkness never lasts forever, because even a small stream of light can illuminate a corner

Eilen tosiaan oltiin Sallan kans kattomas sitä VPS :n harjoituspeliä. Oon ruvennut salakavalasti tykkäämään futiksesta.. mitä täällä tapahtuu? :D VPS :hän sen voiton lopulta vei 2-0. Toisaalta olihan tuota peliä paljon mukavempi seurata kun oli tuttu maalissa. Tykkään muuten niin paljon tuosta mun syksyllä ostamastani takista ja joulualeista löytämistä kengistäni, lämmittävät mukavasti. Myöhemmin illalla leffas käynti muuttui leffaillaksi mun sohvalla. Katottiin Sallan ja Juuson kans psykologinen trilleri nimeltä Gone. Siinä oli pääosassa Amanda Seyfried, joka toi kyllä leffaan hohtoa. Vois vaikka hankkia tuon HDMI-johdon ettei tarvitsisi läppärin ruudulta näitä pyörittää.. :D Maistoin koulussa ekaa kertaa tuota Valion luonnonjogurttia ja nyt oon ihan hurahtanut siihen. Ehdottomasti mun lemppari aamupala tällä hetkellä. Marjat loppui niin ei päässyt puuroakaan keittämään. Nyt ajattelin laittaa vähän ruokaa ja sen jälkeen laskea lääkelaskuja. Illalla ollaan lähössä ulos porukalla vähän tanssahteleen. Hienosti on tipaton pysynyt, vaikka oon ollut 4 krt tässä kuussa ulkona ja tänään tulee 5 krt. Hauskaa on siltikin ollut.

2 kommenttia:

  1. Samainen takki löytyy myös multa, oon kans niin tykästyny siihen etten oo paljo muita takkeja päälleni halunnu laittaa! :D (ja malttamattomana silloin odotin koska tulee kelit että voi tota ihanuutta ruveta käyttämään)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtia! ;) Joo eipä munkaan päällä villakangastakin lisäksi oo paljon muuta ollut :D Ihan sama juttu! On meillä vaan hyvä maku;)

      Poista