tiistai 28. tammikuuta 2014

Waiting for summer 2014

Näin yöaikaan on hyvä uppoutua viime vuoden kesäkuvien pariin. Oli kyllä ehdottomasti parhaimpia kesiä mitä oon viettänyt. Ikävä noita mun pisamiakin jo. Tulevana kesänä aion olla vielä paremmassa kunnossa fyysisesti kuin edellisenä. Nyt kun oon päässyt tähän lenkkeilynkin makuun, niin sama homma jatkukoon sitten kesälläkin. En millään malttais odottaa, että pääsen juoksemaan merenrantaa pitkin menevälle lenkkipolulle. Hiuksien kasvatusprosessikin tässä meneillään, niin saa nähdä miltä tää tupee tulee tulevana kesänä näyttämään. Ihan mukavaa tahtia se ainakin kasvaa. Ens kuussa julkaistaan vihdoin Weekendin ekat artistitkin. ;) Vapaan juhannuksen suhteen oon jo jokseenkin luovuttanut, koska töissä sitä todennäkösesti tullaan kuitenkin olemaan. Parin päivän päästä mulla tulee 21 vuotta lasiin ja onneks ikäkriisistä ei oo vielä tietookaan. Ehkä sitten kun ikä lähestyy 30 vuotta ja miestä ei oo lähimaillakaan. :D

2 kommenttia: