keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Beautiful Blogger Award

Katja ja Taija piristi eilen mun päivääni ihanalla tunnustuksella! Oon kyllä tosi otettu :) ..sain sen kuitenkin nyt vasta aikaiseksi alotettua, eli nyt mun pitäis kertoo ittestäni 7 asiaa. :)


Beautiful Blogger Award - tämä ihastuttava tunnustus tulee antaa eteenpäin seitsemälle kauniille blogille. 

7 FAKTAA MUSTA

1. Rakastan valokuvaamista. Tekis mieli mennä jonnekkin kursseille ja tällä hetkellä tahtoisin tuon 70-300mm, mutta hintaahan on joo vain n. 500 euroa. Eipä oo porukat maksamas.

2. Mun tämän hetkiset ykkös herkut ovat sipuli sen jokaisessa muodossa, etikkakurkut ja kangassienet/karvalaukut.

3. Silloin harvoin kun saan kirjan käteeni, niin aiheen pitää myös koskettaa jollain tavalla mua. Ei välttämättä henkilökohtaisesti, mutta jotenkin niin että se herättäisi edes jonkinlaisia tunteita itsessä.

4. Psykologi musta vielä jonain päivänä tulee!

5. Tykkään niin kovaa laulamisesta, vaikka ääni ei kyllä oo kuten vaikka Katy Perryllä :D Eikä mua haittaa vaikka mä en tietäis sanoista pätkääkään, laulan vain niin miltä se mun korvis saa kuulostamaan.. ;)

6. Rakastan sitä tunnetta kun tilipäivä koittaa ja tajuaa että on itte omalla työllään saanu tienattua kaiken!

7. Mua ei oo todellakaan vaikee lähestyä, mä niin tykkään kaikista uusista tuttavuuksista, että saa tulla rohkeesti puhumaan, emmä pure. :)

Tässä teille tunnustus kaunokaiset:
Jenni - Mä niin tykkään sen uusista hiuksista ja aivan upeat silmät
Annabella - Niin kauniit kasvonpiirteet ja tyyli mun makuun
Noona - Täysin meikittömänäkin niin kaunis ilmestys ja todella suloisen pirtsakalta vaikuttava luonne
Maiju - Aivan ihanan naisellinen tyyli! Olisipa itelläkin samanlaista tyylitajua :)
Meri - Tosi kaunis nuori neitokainen! :) Mallin uraan kaikki valmiudet
Sanni - Niin kauniisti kirjoitettua tekstejä, vaikka kuvia harvakseen tuleekin joukkoon
Erika - Ihania vaatteita ja muutenkin nättipakkaus

Sean Kingston - Beautiful Girls
 

9 kommenttia:

  1. Voi kiitoksia kovasti! :-) Käynkin heti miten ton haasteen kimppuun!

    VastaaPoista
  2. 70-300mm kertoo hei tosi paljo. :D Mikä merkki? valovoima?

    VastaaPoista
  3. annabella: oleppas hyvä! :>
    Susanna: http://www.objektiivi.info/objektiivi_info/Canon/ef+70+300+f4+0+5+6+is+usm/409

    VastaaPoista
  4. kiitos suuresti tunnustuksesta :))) voisin alkaa itsekin väsäämään nyt heti!

    VastaaPoista
  5. säästä mielummin tähän: http://www.objektiivi.info/objektiivi_info/Canon/ef+70+200mm+f4l+usm/103

    ;)

    VastaaPoista
  6. Voi kiitos ihanista sanoistasi, tulin tosi hyvälle mielelle tästä! Ja iso kiitos SULLE, kun aina jaksat kommentoida blogiini kivoja kommentteja, arvostan sitä todella paljon! :-) Teen tän haasteen heti, kun vain ehdin. Mahdollisesti jo tänään!

    VastaaPoista
  7. Kiittti paljo ! Tulin oikeesti tosi hyvälle tuulelle ! :)

    VastaaPoista
  8. Susanna: Oli kyllä joo aikas kiva ;) Tuo valkonen väri on vain vähä kakka =D
    Noona: Ilo oli minun puolellani! :) Ole hyvä vain! Kiva jos piristi :> Selvä.
    erika: eipä mitää ja hyvä juttu! :)

    VastaaPoista