maanantai 20. syyskuuta 2010

Helsinki city girls


..ja mun hiljaiselohan on johtunut siitä mun ja mun hyvien ystävieni Heidin ja Jennin viikonloppureissusta. Elikkä aamulla puol 11 aikaan perjantaina lähettiin junalla kohti Helsinkiä ja Helsingissä oltiin siinä kahden aikoihin (satoi kun tultiin, muttei se onneks fiilistä lannistanu), kierreltiin siinä hieman kauppoi ja ostin pari korua + aivan ihanat kengät illaksi.
Pooloneule ja vyö H&M

Oltiin joskus puol 5 aikoihin veljen kämpillä ja alettiin laittaituu iltaa varten. Ohjelmassahan oli tämä Cascadan keikka The Circus klubilla. Illan aikanahan sattui ja tapahtui kaikennäköstä.. Löin mun oikeen jalan pikkuvarpaan(lukuisia kertoja), joka muuttui seuraavana pvnä mustaksi, tiputin kermaviilit mun sukalle, Heidin silmäs oli joku pistävä juttu mitä se ei meinannut saada pois, poltettiin makaronit pohjaan, liian kiire laittautua ja mitä kaikkia.. :-) Selvittiin kuitenkin onneks paikalle, vaikka toki meidän bilevaatteis kävely metroasemalle tuntu aika huorahtavalta kello 8 aikaan illalla :DD ..kaikki vain tuijotteli meidän päälle ja joku huusi jopa että, "eikö pillut palellu". Kysyttiin yksiltä vartijoiltaki missä tennispalatsi on, niin se vain osoitti vasemman puoleista rakennusta, aiva että joo hehe. :ASD Selvittiin kuitenkin onneksi sinne clubille, Cascada kyllä soitti vain vähän päälle 30min ;o ..mutta oli kyllä hyvä!

 
Bolero ESPRIT Tuubitoppi H&M
Hame ei tietoa(heidin)
Laukku H&M Korut JC new



Lauantai-päivä olikin siunattu shoppailulle ;) ..ja rahaaki palo ihan kivasti =D Mä tyhmä olin kattonu sitä "Tilin saldo" olevaa summaa, joka ei oo se todellinen summa vaan se "Tililtä nostettavissa" oleva, että hupshups. :) No onneks ei ihan niin järkyttävä lukema ilmestyny näytölle ku ois voinu ilmestyä.
Neule H&M new
Toppi ja vyö H&M
Kengät Aleksi 13
(neuleen tilalla mulla oli aluksi se mustavalkonen kauluspaita mikää mulla monissa kuvissa, mutta alko tuleen kylmä niin pistin tuon uuden ihanan ison neuleen päälleni) 
 ..Heidi näyttää ihan siltä ku sitä ois sammunu ja joku ois vetäny sitä just perc :DD

Lauantai-ilta oli sitten pyhitetty juhlimiselle! Saatiin myös paikalle meidän vanha ystävä Robin. :) Oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa sitäkin!
Neule Seppälä new
Koru Glitter new

Sunnuntaina-aamuna herättiin "todella" virkeinä ja alettiin pakkailee, siivoileen jne. Puol yks lähti sitten juna ja oltiin 3 jälkeen Seinäjoella. Mä hullu vielä lähdin kotiin tullessani suoraa kuntonyrkkeily tunnille, arvatkaa vain kuinka väsyksis olin loppuillasta.
Neuleet H&M new
Farkut Farkkushop
Kengät Andiamo new

..Ja tänään mulla alkoi 6 viikkoinen työharjoittelu vuodeosastolla ja ihan hyvin meni eka päivä, sillä olin jo melkein koko viime kesän töissä tuolla.

..mutta jos nyt vaikka ne OSTOKSET:
H&M
2 pitkää pitkähiaista - H&M - Seppälä (ollille t-paita)
JC - JC - Glitter
Mekko ja kengät Spirit Store
 Mun uudet rakkaudet
+ sitten ne saappaat ja musta iso neule mitkä näkyy tuola ylempänä, sukkia tms. :)

Mitäs itse pidätte? :)

Tähän loppuun vielä, että oli kyllä aivan mahtava reissu ja oon mun ostoksiin 99% tyytyväinen! :) ..pikkuiset kommellukset huomioimatta:D Hauskinta ehkä koko reissussa oli se kun aina kun katsottiin kelloa niin se oli esim. 12:12 tai 18:18 jne. :D Tajusitte varmaan, magic!

 G-Powered - Tahdon luottaa

3 kommenttia: