tiistai 14. syyskuuta 2010

Love u granny !

 Kaulahuivi ja pipo by Mummi
Takki Veromoda
Farkut Seppälä
Kengät Aleksi 13

Niin vetelä päivä ollut. Päätä särkeny ja muuten vain heikottanu. Koekin meni suoraan uusintaan, mun elämäni ensimmäinen ! :D Ei nimittäin huvittanut eilen paskaakaan lukia, niin ajattelin että panostan sitte siihen kunnolla ettei pääsy mun hoito-opin kolmonen tippumaan. :) ..köksän kokeestaki pääsin rimaa hipoen läpi, viime vuonna numero oli melkein 3. Mikähän mua vaivaa..

Mun mumma oli tehny mulle aivan ihanan pipon ja kaulahuivin, love♥ 
..ja vielä tämmöisen violetin poleron, love♥ 
 Se oli jopa käynyt mulle sienessäkin (kangassieniä ja karvalaukkuja) ja suolannut ne valmiiksi, love♥ 

Mun oli tarkoitus nyt illasta lähtee zumbaileen, mutta ei vain kyennyt. Jos nyt tämän illan lepuutan itteäni ja torstaina sitte uusin voimin =) 

PS. ENÄÄ  3 PVÄÄ!

Dakota Ray - Feels So Good

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti