tiistai 7. syyskuuta 2010

Hey baby – givin it you all when you’re dancin on me

Eilen meiltä se Onni tosiaan sitten haettiin. :c Kuvasin vähä ennen sen lähtö sitä kameralla, niin enköhän vielä oikeen kiduttanu ittiäni kattomalla sitä videota, hyvä etten poraannu silmiäni päästä. :) Nytki sattuu kattoakki vain sen kuvia.


Jos nyt vähän kuitenkin poiketaan aiheesta ja mä lopetan tämän suremisen taas hetkeksi. Illalla sitten tietysti eksyin H&M :n sivuille siinä tylsyydessäni ja sieltäpä sattui silmiin vaikka mitä kivaa, etenki pari tuotetta jäivät mieleeni. Tuohon harmaaseen villaneuleeseen rakastuin aiva tyystin, pakko saada se! :-)


Tätä päivää..

Takki Farkkushop Huppari Topstreetwear Farkut Seppälä Kengät Aleksi 13
Lepponen viikon alotus taas, 2 tuntia vain koulua, äidinkieltä ja matikkaa. Verrannot on niin mielenkiintosia.. Sain myös aikaseks käytyä työharjottelu paikkaa kysymässä ja sehän irtos heti. Lupauduin jopa niin että mua voi kyllä käyttää syyslomallakin josson vain tarvetta. :) Rahahan on ihan kiva juttu
Selasin myös mun uutta cosmoa ja sieltä välistä löysin aika kivan tarjouksen, 50% alennusta kalleimmasta Elloksen tuotteesta, kun liittyy ensi kertaa jäseneksi. :) Pari neulettahan mua siellä koukuttikin, en vain osaa päättää kumpi ois kivempi. :d ..tuo villaneule houkuttaa ehkä enemmän, mutta en vain osaa päättää kumpi väri ois kivempi. :D Harmaa on niin tuttu ja turvallinen, mutta sopisko tuo vaaleenruskee sitte mulle..
 No kuitenkin.. Nukuin ihanat parin tunnin päikkärit ja sen jälkeen nousin ylös suhtkoht virkeenä ja tein ittelleni pyttipannua ja suuntasin nuorisoseuralle zumbaan. Sieltäpäin kävinkin vuokraamassa aivan ihanan hömppäelokuvan nimeltä "Karkausvuosi". Mun sydän on kyllä nyt niin viety tuolle. Suosittelen kyllä kaikille vähäänkään romantikoille =) Tuon elokuvan trailerin katoin jo keväällä ja tuli jo siitä heti sellanen fiilis, että pakko nähdä toi. :) Ei ollut todellakaan pettymys!
..pitihän mun sitte toki vielä hakee nopeesti karkkia ja limsaa itelleni. :-) Juon melki aina niitä halppis kokiksia/jaffaa, niin oli ihana vaihtelua pitkästä aikaa juoda jtn muuta. :D 

Nyyt pakko mennä pehkuihin, että huomenna on taas virtaa, vaikka musta tuntuuki siltä että mitä vähemmän nukun niin sitä enemmän virtaa mulla on. :d 
 
- Ellu 
 Mohombi ft. Nelly - Miss Me

Tinie Tempah ft. Eric Turner - Writting in the Stars

5 kommenttia:

  1. Ihania kaikki noi neuleet! Meinasin itekkin tilata ton hennesin harmaan neuleen jossa on vyö, mutta jostain syystä klikkasin sen pois ostoskorista ja nyt harmittaa!=( Mun mielestä sulle sopis ihan mielettömän hyvin toi ruskee! Ja kiva asu sulla päällä, toi huppari on ihanan pirtsakan värinen!=)

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään kans kovasti! Aijaa, no se on ihan unelma C: Pakko vissiin tilata se, jos en tilaa niin muuten jää ihan liika palio harmittamaha :D No uskon! :c Hyvä kuulla, oon sillä vaivannu sen verran päätäni. Voi kiitos, mä kans tykkään tuosta väristä tosi kovaa! :)

    VastaaPoista
  3. Voi vitsi mitä suloisia koiria!♥ Onko tuo toinen niistä pomeranian? Näyttää vähän siltä :) Mulla kiinnostaa, että minkä kokonen se on aikuisena, kun oon nähny vaan pentuna ja se oli sellanen pieni pallero, että ei ole tottakaan ♥ Voihan tosin olla että erehdyin rodusta kokonaan tässä kuvassa, mutta joka tapauksessa ;)

    PS. Oot tosi nätti :)

    ♥: http://walkingintheairr.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ihania neuleita:--)) !!
    Ja sun blogin ulkoasu on ihana ♥

    -Elina-

    VastaaPoista
  5. roadrunner: Ne on♥ Eei kummatkin on ihan kleiniä. Tuo isompi on kohta 4 vuotta, ettei se siitä enää kovin paljoa kasva. Vähän erehdyit, mutta ei se mitää, et oo ainut ;) Voi kiitos paljon! :)
    elina: sanos kuule muuta! :) mm kiitos♥

    VastaaPoista