torstai 23. syyskuuta 2010

Jotenki se kävi näin sun todelliset värit

Ehkä ois jo aika pistää uutta postausta kehiin :-) ..mulla vaan ei oo kertakaikkisesti oikein ollut mitään sanottavaa tai lähinnä kuvattavaakaan. Kuten varmaan edellisessä postauksessa tuli jo ilmi, että mulla alkoi työharjoittelu nyt maanantaina ja nää mun päivätkin onkin sitten ollut tällästä samaa kaavaa, että 7-14 töitä ja kotiin syömään > päikkärit > konetta > tv :tä > konetta > nukkuun. Aamusinki oon vain pistäny jotkut lökärit jalkaan ja paidan mikä nyt on vain sattunut olemaan lähettyvillä, vaihdan paikan päällä vasta sitten työvaatteet päälle.

Työharjottelun plussat:
- saan tehdä päiviä sijaisena
- 7 tunnin päivät
- saan aika hyvin päättää itte työvuoroistani esim. mulla ei oo tällä hetkellä kun yks ilta vain ja viikonloppujakaan ei oo kun yks :-) (sekin niin että yhtenä vklpuna on lauantai ja toisena on sunnuntai)
- tuttu ja tosi mukava työporukka
- olin jo siellä kesätöissä

Miinukset:
- Harjoittelun pituus 6 viikkoa
- Huono ohjeistus näytöstä
- Ei saa joka päivältä palkkaa (ottaa päähän kun oli kesän töis tuolla ja nyt palkattomana suurimman osan ajasta)
- Hmm...

..mua vain kauheesti stressaa tuo näytön suunnittelulomake, vai miks sitä ny kutsutaankaan! Ei mitään ohjeistusta sen tekoon, jippiajei. No ehkä mä selviin, yhden Raijan kans käytiin sitä tänään läpi ja jotain onneks alkas avautuun pääkopas.

Tänään sitten eksyin OnePiecen sivuille ja tuo sivusto vei kyllä mun sydämen! :-) Kamalan hintavaa vain, mutta katsokaas nyt..
Miten voi olla nuon syötävän söpöjä oloasuja?! Voin vain kuvitella kuinka käpertyisin sunnuntaina herättyäni tuohon ja ottaisin ison kaakaomukin käteeni ja syventyisin sohvan uumeniin♥

Ainiin.. mua on nyt eilis aamusta piinannu elohiiri vasemmassa silmässä, enkä pääse siitä sitten millään eroon! Mua suoraan sanottuna aiva raivostuttaa :) Onneksi huomenna on vapaapäivä ja lähetään Ollin kans Seinäjoelle kattoon sille uusia vaatteita ja ittelleni ois tarkotus metsästää talvitakkia ja farkkuja. :) 

 Onlyn takki - Kaksi muuta H&M :n (aika herkkuja ois!)

Akon ft. Kanye West - Naughty Girl

Cassie ft. Akon - Let's Get Crazy

David Guetta - Life Of A Superstar

4 kommenttia:

  1. Takeista keskimmäinen & oikeanpuolimmainen kolahtaa eniten. Jos olisin sä, valitsisin keskimmäisen 8)

    VastaaPoista
  2. Jooh ite kans tykkään niistä enemmän! :) ..Kunhan ne nyt vain istuis sitten päälle ja löytyis huomenna itse kaupasta:) Ettei tarttis ruveta tilaileen.

    VastaaPoista
  3. katoin kans itelle tuota keskimmäistä takkia, näyttää niin lämpöseltä :D

    VastaaPoista
  4. Se oli kyllä ihan kiva tuos mutta ku koitin sitä eilen h&m :llä niin oli kyllä järkyttävä säkki :D ei myötäilly mun ihoa yhtää.

    VastaaPoista