torstai 30. syyskuuta 2010

Älä koskaan mene nukkumaan riidoissa, sillä koskaan ei tiedä herääkö toinen enää koskaan.

Oon nyt niin tyytyväinen itteeni! :) Sain aikaseks eilen tilattua 126 valokuvaa extrafilmiltä. Olivat tarjouksessa 0.07e, mutta ei tää kuitenkaan oo se asia mihin oon tyytyväinen, vaan se kun oon saanut nyt aikaiseksi käymään säännöllisesti zumbassa tiistaisin ja torstaisin ja sunnuntaisin mulla on kuntonyrkkeily. :) Oon pyrkiny myös tekeen jonkun verran selkiä, vattoja ja punnerruksia joka päivä. Pakko saada kunto kohentumaan :) Kattoo missä vaiheessa saisi itsensä salille asti hinattua.

Huomenna on ihanainen vapaapäivä ja saan mun yhden parhaimmista ystävistäni tänne, nimittäin Marin♥. Kamala ikävä on jo kerennyt tulemaan täs parin viikon aikana! Onneks huominen tuo helpotusta siihen ja illalla tiedossa rankkaa juhlimista ;:) ..josta kuvia ja tekstiä sitten kun vain saan tehdyksi, toiv. vklpun aikana.

 Madcon ft. Ameerah - Freaky Like Me

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti