keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Yesterday so far away it disappear, love is here

Levollisin mielin liikkeellä. Mua vain harmittaa suunnattomasti maanantaina alkava työharjoittelu, tai ei oikeastaan se vaan kun ei näe nuota mun ihania luokkakavereita taas sitten ainakaan 7 viikkoon.. :/ Ellei keksitä jotain yhteistä tekemistä, pakko keksiä. Meillä on muutenkin vasta joulun jälkeen yhteisiä opintoja vasta kun tämän työharjoittelun jälkeen tulee valinnaisjakso. Tulee ikävä!

Tää päivä onki mennyt aika lepposasti! Aamusta tehtiin köksäs aika herkkua tonnikalapastaa, jonka ohjeen voin pistää vaikka huomisen aikana tänne jos ehdin! :) Päivällä käytiin luokan kans liikunnasta keilaamas ja oli kyllä ihan kivaa, jostain syystä se ei vain meinannut oikein luonnistua.. :d Kuviakin lisään tästä kunhan saan niitä vain kavereilta. :)


..Kuitenkin asiasta kolmanteen. Kotiin tullessani mua odotti vallan ihana yllätys! Äiti oli muuttanut mun huoneen järjestystä aiva TYYSTIN ja siirtänyt tietokoneen tänne, aah!♥ ..oon ihan fiiliksis nyt tää vain popittanu ;) Masentava päivä muuten vain ollut, koska on satanut melkein koko päivän ja kylmäkin on jatkuvasti. Äiti onneks pisti takkaan valakian ja oli löytäny mun lempi villasukatki! :) ..kunhan täs nyt ei vain tulis ennen perjantaita kipeäksi!


Sain myös vihdoin aikaseks tilattua viikonlopulle junaliput! Harmittaa nyt vain kun Soile oli jo kerennyt tilata itselleen liput niin sen paikka on ihan toises pääs, pitää varmaan sitte viettää aikaa ravintolavaunus suurimman osan ajasta. :)
DJ Assad - Playground

3 kommenttia:

  1. Eipä tarvi, kyl te voitte yhdes istuu jos se juna ei oo kovinkaa täynnä. Siirrytte si vaa jos joku tulee sanoon et tää o mun paikka.

    VastaaPoista
  2. http://thisislauraslife.blogspot.com/2010/09/beautiful-blogger-award.html <-:)

    VastaaPoista
  3. Jenni: Joo niin me sitte kyllä tehtiinki :)
    Laura: voooi kiitos c: tehty kyllä jo!

    VastaaPoista