perjantai 24. syyskuuta 2010

My Way To Happiness

Joskus silloin lupailin kertoa mun ystävistä lisää, niin tässä näitä nyt sitten tulee. Mulle yksiä rakkaimpia ihmisiä! Marin, Katjan ja Mimmin lisäksi .

Laura on mun tähtisilmä! Jos on juhlimista tiedossa, niin tiedän kyllä heti kelle ensimmäisten joukossa soittaa, tietysti Lauralle! ..Tiedä vielä mitä kaikkea saadaan aikaseks ku ens vuonna ollaan kummakki 18. ;) Laura on niin hellyyttävän suloinen ihminen, itkiessäänki se näyttää tosi söpöltä. Näkisitte sen ilman meikkiä, aivan herttaisen näköinen typy! Tällä naisella on kyllä muuvit kohdillansa ;) Monesti kokoonnutaan porukalla niille juomaan, siellä yksiä parhaimpia muistoja ollaan tehtykin. Sillä on tapana aina salakuvata mua joko mun nukkues tai sitten vain mun laulaes pienissä sieviissä. Ilkee toveri! ..Ilkeydestä huolimatta en kyllä luopuis siitä kuunapäivänä! Ei sen päälle ku tartte kattoa ja nähdä sen hymy niin tulee jo hyvälle tuulelle! :) Vakaviaki kyllä puhutaan ku sille päälle satutaan, mutta ei jakseta tuhlata siihen aikaa vaan nautitaan elämästä! ..ja itseasias mä en oo ikinä ollut mitenkään erityisen ärtynyt Lauraan, että se ois voinu esim. painua maan alimpaan helvettiin. :D eli riideltykkää ei olla! Voisin sanoa, että aina kun se on meses niin mulla on sen kans keskustelu auki, sille mä voin selittää vaikka ja mitä, ku se ymmärtää mua hyvin ja välistä ei taas niin hyvin, mutta se kuitenkin sentäs yrittää ymmärtää. :D Tykkään niin paljon Laura susta ♥ + ruoka on meidän ystävä !

Hennasta on tulle mulle nyt tän puolen vuoden aikana erittäin läheinen ystävä, vaikke vietetäkkään niin paljoa aikaa yhes ku haluaisin. Tiedän että voin luottaa siihen ja sen kans on helppo kuunnella. Tää nainen jos joku osaa kuunnella! Aina kun nähdään niin siitä tulee automaattisesti jollain tavalla paremmalle tuulelle. :) ..ja jos mulla ois paha olla, niin tiedän että Henna sais ihmeitä aikaan eli katoomaan mun huolet ainaki siksi hetkeks. Yläasteella mulla oli ennakkoluuloja aika paljonkin Hennaa kohtaan, mutta tällä hetkellä mullei tulis niistä ees ykskään mieleen Hennaa kuvaamaan. Rakastan Hennan aitoutta ja miten se otttaa ilon irti tästä elämästä eikä jaksa murehtia turhista! :) "Kaikella on tarkoituksensa". Se vois kyllä vain jättää Jaakon kans oleilua vähä vähemmällä ja kohdistaa aikaansa vähän mullekki. ;) Mä niin toivon, että pysytään ystävinä mun viimeseen pvään saakka ja muistan sen vielä sitte höperönä mummanaki. Henna on erityinen jos joku! Ikävä sua♥ PS. Hennahan on sinkku, että vinkvink! ;)

Millan oon tuntenut nyt vasta alle puoli vuotta ja tuntuu kuin oltais tunnettu jo vuosia! Niin tärkiäksi ystäväksi muuttunut, etten kyllä vaihtais sitä edes kultaharkkoihin. Meillä on aina hauskaa kun nähdään ja puhutaan mitä sylki nyt sitten aina suuhun tuokaan. Pystyn helposti luottamaan ja avautumaan syvemmistäkin asioista, tietäen että se kyllä kuuntelee. Millasta näen erittäin helposti sen, että se kyllä välittää! :) ..tulispa se ilmi samallailla muistakin ihmisistä! Millasta oon varma, että ollaan vielä monen monta vuotta yhteyksissä, ellei ihan loppuun asti. :) Mulla on tätä naista niin suunnaton ikävä nyt, ollaan varmaan nähty viimeksi kuukausi sitten ja tekemisissä oltu heinäkuulla. :( Sydäntä särkee nämä välimatkat, mutta jälleennäkemiset on sitäki ihanempia sitten aina kun ei ole hetkeen nähnyt. Mulla ei oo Millasta mitään negatiivista ajatusta, pää täyttyy vain kaikesta positiivisesta! :) Vähän on muistoja vielä kertynyt, mutta onneks niitä saadaan tehtyä vielä monen monta lisääOot mun pikku päivänsäde c: ..Toni saanu tästä oivan naisen! ;)

 ..Näitten kans olis niin kiva viettää leffailtoja tai muuten vain yhtäkkiä poiketa kaakaolle, mutta näistäki jokainen asuu ihan muualla missä niitten pitäis :c Heikko tämä mun ystävätilanne täs 1-3km säteellä, paitsi on täs onneks Piia kyllä tuon 1-3km säteen sisällä. :-)

..tässähän ei tietenkää taas ole kaikkia mun rakkaita, mutta silmät pakkaa vain painua nyt kiinni niin pitää mennä lepuulle! :) Joku toinen päiväiltayö muista ihanista lisää!

Dakota - Feels So Good

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti