maanantai 27. syyskuuta 2010

Brush It Off

Mullahan ei ollut sen erikoisempi viikonloppu, josta ei oo paljoakaan kerrottavaa. Lauantaina katottiin Ollin kans tuota 500 Days Of Summer(?), mutta oltiin kummatkin nukahtaan kesken sen niin sammutettiin koko toosa. Sunnuntaina ja tää päivä onkin sit vain menny huilates ja tv :tä vahdates. Tänään kyllä sattu pikku moka, heräsin aamulla vahingos aamuvuoroon, vaikka mulla olis ollut iltahuki. :D Onneks siellä sanottiin, että turhaa mun nyt on enää kotiin lähteä. Oon ollut nyt niin laiska kuvaamaan nää viimeset pvt ettei sitä kuvamateriaaliakaan löydy. Pitää joku ilta mennä tällä viikolla kyllä kuvaamaan pikkusisko(j)a ulos.

.. mutta oon täs nyt tunnin kiduttanu itteäni kattomalla kaikkia ihania kuvia ulkomailta ja kokosinkin kollaasin mun lempi asioista mitä siellä haluaisin tehdä tai muuten vain tykkäisin:


- Vesijeteillä ajelemista, shoppailua, benji, auringonottoa, altaat, juhlimista, jollain paatilla merelle ja sieltä sukeltamaan/uimaan, hyviä drinkkejä, rentoutumista esim. hieronta, banaanilla "ratsastusta", ihanat auringonlaskut ja vesihiihtoa! :> Rakastan myös kierrellä sademetsissä tai muussa vihertävässä maastossa, josta löytyy isoja kallioita ja vesiputouksia, aah!
 
Viekää nyt joku mut edes viikoksi! :-) ikinä ollu missää

Plan Bee - Brush It Off

Chris Brown - Yeah 3x

2 kommenttia:

  1. 500 days of summer on aivannnn ihana leffa! Kannattais kattoa loppuhun asti:D

    VastaaPoista
  2. Joo moni on sitä kehunukki:P heti kun saa vain aikaseks:D

    VastaaPoista