sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Wait. Even miracles take a little time

Sekalaisia kuvia viimeiseltä viikolta. Pikkusiskot oli mun luona yökylässä tuossa ma-ti. Käytiin vähän alennusmyynneissä, joista löysinkin parit ihanat kengät. Mun kämpillä tehtiin pitsaa ja myöhemmin oltiin menossa leffaan, mutta kyseinen leffa oliki jo harmiksemme loppuunmyyty. Haettiin sitten makuunista tuo Monsterit leffa ja kerättiin pussit täyteen karkkia. Mun kämppä oli kuin pommin jäljiltä viiden naisen ollessa yhtäaikaa täällä tavaroineen, haha. Uv :na valettiin tinaa, syötiin hyvin Sallan kanssa ja muisteltiin mennyttä vuotta. Hiuksetkin kasvavat mukavaa vauhtia. Vuoden ensimmäisenä päivänä oltiin mun vanhempien ja pikkusiskoni Katriinan kanssa Fransmannissa syömässä juhlistaen iskän syntymäpäivää. Iskä otti alkupalaksi etanoita ja rohkenin yhtä maistamaan enkä katunut yhtään, hyvää oli. Pääruokana söin grillipihviä ja jälkkärinä Valrhonan lämmin suklaakakku, omnomnom. Syötyämme lähdettiinkin Jurvaan. Torstaina pääsin mun uuden saliohjelman kimppuun. Illalla käytiin myös Hennan kanssa ajelemassa mm. Kauhajoella. Perjantaina jatkettiin ohjelman parissa ja kolmen bussilla lähdinkin takaisin Vaasaan ja sovittiin treffit Elisan kanssa kaupungille. Tänään oltiin Sallan kanssa spinnaamassa salilla ja käytiin oikein kunnon venyttelyssä. Nyt illasta Mira tuli mun luo ja katottiin "Grow Ups 2" ja sen loputtua lähdettiin kaupungille istuskelemaan ja saatiin Tuomas meidän seuraksi. Erittäin rattoisa ilta oli ja tipaton piti Tuomaksen houkutteluista huolimatta. Eipä olisi vuosi voinut paremmissa merkeissä alkaa kuin näissä. Paljon on ehtinyt tässäkin ajassa jo tekemään ja kokemaan.

4 kommenttia:

  1. mitäs viikonloppuna? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh tässä Sallan kans ollaan saunottu ja kohta varmaan katotaan jotain leffaan. Huomenna Jekka tulee tänne mun luo ja mennään elokuviin :)

      Poista
  2. oukei! :) minkä elokuvan meette katsomaan,onko jekka sielä yökylässä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkäpä sen uuden suomalaisen "Ei kiitos" ja on yötä joo :)

      Poista