lauantai 11. tammikuuta 2014

Never love anybody who treats you like you're ordinary

Mun päivät ovat sisältäneet mm. salitreeniä, töitä, lenkkeilyä, leffojen katselua, ystävien tapaamista ja koulukin alkoi tuossa tiistaina taas. Tänään mun smartphoton paketti tuli vihdoin ja sain annettu Sallalle vihdoin hänen joululahjansa. Paketti sisälsi mm. noi pinssit (harmittaa kun tuli valkonen pohja, koska haalaritkin valkoset..) ja tuon avaimenperän musta ja Jekasta. Huomenna Jekka on tulossa mun luo yökyläilemään ja pääsen antamaan vasta hänellekkin hänen joululahjansa.. siitä myöhemmin lisää täällä :D Se on mahtava lahja, vaikka itse sanonkin. Käydään varmaan Jekan kans leffassa ja ollaan mietitty brunssille menoa sunnuntaina. Tänään Sallan kans saunottiin muumitölkkien kanssa, koska tipaton.. Pari päivää sitten ostin tuota suosikki hajuvettäni Clean Skin :ä, niin herkkua. Oon niin tykästynyt noihin mun uusiin kenkiin ja oon kovasti innoissani tästä mun liikkumisintoilusta. Sallasta on ollu aivan mahtava tuki tässä liikkumisessa sillä ollaan yhdessä käyty lenkeillä, salilla ja spinnaamassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti