tiistai 12. huhtikuuta 2011

LAST PART 5 - YEAR 2008

Tässä teille loppuosa 2008 vuodesta. Kaikennäköstä ehti sattua ja tapahtua. Lähennyttiin alkuvuodesta Heidin kans ja värjäsin hiukseni ruskeeksi, Laurasta tuli mulle hyvä ystävä jossain vaiheessa tätä vuotta, ajeltiin koko kesä skoottereilla yötäpäivää eli ns. vietin elämäni parhaan kesän, mulla oli ensimmäistä kertaa kesätöitä (kunnalla), rupesin huolehtimaan enemmän ulkonäöstäni, sydän sai pieniä kolhuja loppukesästä, joulukuussa mun tukan väri vaaleni punertavanruskeeseen ja alettiin seurustelemaan Ollin kans.

 2008 AND I
(kuvat järjestyksessä elokuusta joulukuuhuun)
Piti pukeutua joksikin nuorisotyyliksi(?)..
Tukka alkas vaalentumaan..

WITH MY FRIENDS..
 
Pidettiin pikkujoulut nuorisotiloissa
Nähtiin Ollin kans ensimmäistä kertaa oikein kunnolla pikaisen ensinäkemisemme jälkeen..
Tällä hetkellä asiat eivät ole kyllä enää läheskään samanlailla kuin tuolloin. Ihmis/ystävyyssuhteet ovat aika päälaellaan, mutta onneksi niistä on tosi moni silti säilynyt ja niistä on enemmän kuin kiitollinen + lisäksi siitä että ne on jaksanut mua mun pahimpinakin päivinä tähän päivään saakka
Aidot ystävät tunnistaa, like i've said a thousand times. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti