tiistai 26. huhtikuuta 2011

On The Beach 2011

Vitsit muuten! Oon ihan unohtanut kertoa teille että meikäläinen lähtee elokuulla On The Beach festarille kattomaan Rihannaa! ;) Vieläpä jopa mitä parhaimmassa seurassa, Riina♥ Oon nimittäin jo parin vuoden haaveillut tämän naikkosen näkemisestä ja vihdoin se tapahtuu! Tietysti suurena plussana on myös tuolla esiintyvä Tinie Tempah! Muitten esiintyjien nimien julkaisemista odotellessa.. Onko muita tulossa paikanpäälle? :)

RIHANNA TOP 12  (ei järjetyksessä)
"Love is great, love is fine (Oh oh oh oh oh)
Outta box, outta line"
"Don't tell me you're sorry,
Cause you're not,
And baby when I know,
You're only sorry you got caught"
 "Everybody in the floor let me show you how we do
Lets go dip it low, then you bring it up slow"
"Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world"
"Say you gotta leave
But I know you wanna stay"
"I can't just let you run up on me like that"
"I like the way you pull my hair
Babe, if I don't feel it I ain't faking"
 "You don't get another chance
Life is no Nintendo game"
"Just let the music play
We're hand in hand
Chest to chest and now we're face to face"
"Better think twice (think twice)
Your train of thought will be altered
So if you must falter be wise"
"Sometimes it's you I can't stand
Sometimes I wanna hug you
Sometimes I wanna push you away"

Muita hyviä: Unfaitful, Stupid In Love, Shut Up And Drive, Te Amo jne.

2 kommenttia:

  1. yhyy, mäkin haluan, mutta tuskin pääsen ja liput on jo varmaan loppuunmyyty. :( pitäkää te kuitenkin hauskaa! ♥

    VastaaPoista
  2. Elina: Voi kuule eilen oli ainakin vielä lippuja myynnissä, että anna palaa! :) Varmasti!!

    VastaaPoista