tiistai 8. marraskuuta 2011

Can you leave it all behind? Cause you cant go back

 Tuli sitä käytyä eilen värjäyttämässä ja leikkauttamassa tätä pehkoa. Edellisestä kerrasta olikin ehtinyt jo tulla vähän päälle kaksi kuukautta. Laskelmoin tän niin että meen tammikuulla vähän ennen mun synttäreitä istumaan sinne seuraavan kerran. Good plan!
 Pysyttiin aika samalla linjalla kuin viimeksikin. Laitettiin siniviolettia pohjalle ja juurikasvu piiloon. Näen mä tosiaan onneksi jo nyt eteenikin paremmin. Että mä tykkään tästä tukasta vain kerta kerralta enemmän. :)
Mitä mulle näin muuten kuuluu.. no viikonloppu meni tosi mukavasti. Perjantai alkuillan vietin Hennan ja Jaanan uudella kämpällä ja loppuyö ajeltiin poikien kans/heitettiin porukkaa baarista koteihinsa. Lauantai-illan ristin kokonaan Hennalle, käytiin Kauhajoella pyörähtämässä ja Kurikassa syömässä, törmäsin myös ihaniin tuttuihin. Eilen sitten onnistuin tiputtamaan lattialle mun kameran kiinteen objektiivin (kiitos huonon kiinnitykseni), voi kyllä poru pääsi. :D Tänään vuorostaan tajusin, että hei mullahan ei ookkaan kirjaa torstain kokeeseen (tän syksyn selvästi vaikein koe), hyvä minä! Tästäkään ei tosin voi syyttää ku omaa saamattomuuttansa/muistamattomuuttansa. Mikä kumma mua nyt vastustaa näin kovaa :-D Toivon mukaan viikonloppu sitten sujuisi mallikkaasti. :) Saa vaihtaa taas vähän maisemaa ja pistää viihdevaihteen päälle. Maanantaina mulla alkaakin se työharjoitelu, onneksi vasta klo. 12 täytyy olla paikan päällä, mukavasti lähtee viikko käyntiin! Pääsin siis Vanhan Vaasan Sairaalan osasto A1 :lle, jolla on ymmärtääkseni jo pitemmälle kuntoutuneita ihmisiä. Voin sitten myöhemmin kertoa tarkemmin asiasta kun pääsen konkreettisesti näkemään kaiken. :) Vähän alkaa jo jännittää..

Suvi Teräsniska - Palaset Kohdallaan

5 kommenttia:

  1. Ihana tukka sulla, sopii sulle tosi hyvin ! :)

    VastaaPoista
  2. Sun tukka on aika ysäri :-)

    VastaaPoista
  3. Mirelle: Voi kiitos paljon! :)
    Ano: Hmm, positiivisessa vai negatiivisessa mielessä? :D

    VastaaPoista
  4. ihantaihanatihanat hiukset:) sopii tosi hyvin, oot vielä kaiken lisäksi todella kaunis:)!!

    VastaaPoista
  5. Ano: Voi kiitos kovasti! :') lämmitti mieltä

    VastaaPoista