torstai 24. marraskuuta 2011

Too often we don't realize what we have until it's gone

 Ajoin eilen Vaasaan Jennille. Kylläkin eka poikettiin Jennin veljen työnä pyykkäämässä ja haettiin ruokaa hesestä. Siinä sitten pähkäiltiin lähdetäänkö pulloon muutamalle vai ei ja lopulta päädyttiin siihen tulokseen, että ei kun menoksi. En tiedä oliko se sitten niin hyvä idea, hajuveden onnistuin tiputtamaan vessassa ja laukku puoliksi rikki, hups. Muuten oli kyllä kiva ilta, vaikkei oltu loppuunkaan asti aamuvuorojemme takia.
Oon ollut nyt muutamaan otteeseen iltavuorosta päin Jennillä yötä, koska aamulla on täytynyt herätä heti töihin takaisin. Parempi järjestely näin, saan nukkua vajaan tunninkin kauemman ja Jennikään ei pistä pahakseen.
 Ja tällä hetkellä mulla olisi kehitteillä pikku projekti eli ns. "kakkosblogi", joka sisältää ainoastaan musiikkiin liittyviä juttuja, kuten lempi kappaleita/sanoituksia/uutta musiikkia tms. Saa nähdä kuinka toteutus onnistuu sillä tietynlainen kuvio mulla on jo kyllä siitä päässä.

Big Time Rush - Love Me Love Me

14 kommenttia:

  1. YuliaShhabel: Thanks a lot! :) Me too!
    Ano: kiitti hei

    VastaaPoista
  2. ootteko tosissaam noiden meikkejen kans?:DDDd

    VastaaPoista
  3. Ano: Entäs sitte vaikka oltaiski :D

    VastaaPoista
  4. Vähä tua sun kaveris on kyllä nätti!! :)

    VastaaPoista
  5. laittakaa toki joku tutorial ku meikkaatte!! sais nauraa:DDD aiva ku jokku helvetin trullit :D

    VastaaPoista
  6. Ano: Jenni on :)
    Ano1: No hyvä että sulla on hauskaa :D Jenni mut tapaa aina meikata ja nyt kokeiltiin radikaalisti turkoosia.

    VastaaPoista
  7. nojoo ja sä annat sen meikata nuan :D:D:D:D:DD:D TERVE. mä meikkasin nuan ala-asteella ku opettelin ekaa kertaa:D

    VastaaPoista
  8. Ano: Mä en ensinnäkään ymmärrä mitenkä toi mun meikki eroaa normaalista muutakun että siinä on turkoosia sen perustumman tilalla :D Pitää taas vissiin vain saada jostain sanottua.

    VastaaPoista
  9. mulla tuli kans viitosluakka mieleen!!:D luamiväri kulmakarvoohin asti ja häivyttämisestä ei tiatoakaa, mutta eikai siinä, nolakkaa vain ittenne :DDDD

    VastaaPoista
  10. HAHHAH ! ja mitäköhän se teitä liikuttaa millälailla muut tykkää meikata? taitaa vain pelottaa että nää kaunokaiset vie teidän miehet ;)

    VastaaPoista
  11. Ano: Esiintyisit edes omalla nimelläs :D Anteeksi nyt sitte jos kustiin pahastikki aamumuroihis :D
    Ano1: Agree! huoh :D

    VastaaPoista
  12. hahha:D mun mielestä teillä on tosi kauniit meikit! oikiasti! noilla anoilla vain vissiin hiertää joku kivi persees:D älä välitä:D

    VastaaPoista