keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

I can’t promise to fix all of your problems, but I can promise you won’t face them all alone

 Yhtä viime viikkoista asua lähtiessäni Santun luo Vaasaan. Oon niin ihastunut noihin uusiin valkoisiin kenkiini. Oli mulla kyllä oikein asiaakin. En oo tainnut täällä blogin puolella kertoa etten päässyt vielä lukemaan sairaanhoitajaksi itseäni, mutta syksyllä sitten vain uutta hakua menemään eteenpäin. Eiköhän se vielä tärppää, melkein kaikellahan täällä loppujen lopuksi on jokin tarkoitus. :) Pomo tuli tänään töihin niin pitää huomenna mennä sen juttusille ja kysellä vähän syksyn tilannetta töitten suhteen. Toivottavasti jotain edes tärppäisi ettei ihan tarvitsisi vain kotona maata. Oon kyllä ajatellut panostaa sitten tuohon treenaamiseen kun aikaa jää rutkasti paljon enemmän käytettäväksi. :)
 TopStreetWear :n sivuilla oli armottomat alet pystyssä ja löysin sieltä kolme mun silmää miellyttävää vetaria ja yhdet kollarit hintaan 20e. Musta ja pinkki vetari 20e ja tuo tummansininen 15e. Tilasin myös parit Wescin farkut, mutta kummatkaan niistä ei sitten istuneet millään. On kyllä tullut taas niin paljon hussattua rahaa vaatteisiin tässä kesän aikana, etten edes tiedä mitään mitä juuri tällä hetkellä tarvitsisin ja hyvä niin.. Pitäis nyt yritellä vältellä noita nettikauppoja ja kaupungilla kiertelyä. Vielä ois yks Nellyn paketti tulematta.. hups :)
Olin käyny parturissa viimeksi toukokuun lopulla ennen valmistujaisia ja nyt eilen olikin jo aika päästä päivittämään tätä kuontaloa. Saa nähdä koska kyllästyn tuohon malliin, raidan värillä sitä kuitenkin saa aina jollain tapaa muutettua. Tällä hetkellä pidän siitä ainakin vielä erittäin kovasti. Tuo sinimusta väri mitä mulle nyt eilen laitettiin oli loppu vielä keväällä, mutta Minna oli onneksi löytänyt sitä vielä tukusta. Vitsi miten kiva yllätys se olikaan :) Nyt on taas paljon itsevarmempi olo. Myöhemmin illalla hain Jennin ajelulle ja mentiin jossain vaiheessa Erikalle istumaan iltaa. Likat korkkas pullot auki ja mä kipitin kotiin nukkumaan sillä mun piti aamulla töihin. Tän koko viikon taitaa kruunata Anniinan paluu perjantaina Kiinasta Suomen kamaralle, miten ihanaa! :) Lauantaina suunnataankin Jennin, Teemun ja luultavasti Mirannan kans Seinäjoen suunnalle Vauhtiajoihin. Sisälle ei kuitenkaan mennä, mutta sinne puistoon seikkailemaan. Toivottavasti näkyy paljon tuttuja! Huomista onneksi piristää Santun tulo tänne. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti