perjantai 31. elokuuta 2012

Mitä pidemmälle päivät käy mä toivon et ikuista tää onni on

Tästä kaikki lähti viime lauantaina. Jenni oli vuokrannut netin tietojan mukaan meille mökin, mutta paikan päällä meitä odottikin 160neliöinen omakotitalo. No kyllähän se meille passasi ja nopeesti asetuttiinkin taloksi. Läppäri päälle ja kajarit kii, vola !
Juhlittiin tosiaan tälläisellä tosi kivalla porukalla (kuten kuvasta näkyy) mökkikaudenpäättäjäisiä Ylihärmässä. Saunottiin, syötiin, juotiin, pelattiin mölkkyä ja Aliasta. Eipä ollut tullut ennen pelattua Aliasta juoneena, hauska kokemus sekin. :D Tällä porukalla vois lähtee vaikka heti uusiksi. :) Näinä parina viikkona oon elänyt aika hetkistä elämää, aika on vienyt mukanaan. Ei oo ehtinyt oikein kunnolla istahtaa kotona. Viime viikonloppukin meni Vaasassa. Oli kyllä ihana nähdä tuota miestä silloin parin viikon jälkeen. Siellä se sillon odotti mua ruusu kädessä, mun ei kuulemma saa vain tottua tuommoseen. :D Hah! Oon ollut nyt viime ja tän viikon Vaasan kaupungin sairaalalla töissä G osastolla , joten siksi oon pomppinut aika paljon kodin ja Vaasan väliä. Siellä nimittäin meinaa käydä aika tylsäksi jos yksin joutuu vain kämpillä nyhjöttää. Tällä hetkellä oon kuitenkin onnellisempi kuin koskaan. Mulla on maailman paras mies, ystävät ja perhe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti