lauantai 24. marraskuuta 2012

Päätä olla onnellinen tänään ja elää tyytyväisenä siitä mitä sinulla on

neule, takki ja kengät H&M farkut Cubus veska Laukkutalo
Eilisen illan vietin rakkaan ystäväni Jekan seurassa Vaasassa. Käytiin Kivihaan GW-Galleriassa etsimässä Jekalle kenkiä, jotka sitten lopuksi löydettiinkin. Sain pidettyä näppinikin onneksi erossa kaikista houkuttimista siellä, vaikka kaikki vaatekaupat kierrettiinkin. Sieltäpäin mentiin kaupungille vaahtokarkkikaakaoille söpöön Paris kahvilaan. Tykkään kovasti noista uusista kengistäni, niillä oli jopa yllättävän helppo kävellä. Filmtownista haettiin karkkia ja mentiin Jekan kämpille loppuillaksi hömpöttämään. Keskustelut oli taas sitä luokkaa että oksat pois.. :D Tiedän että me ollaan hautaan asti Eilinen oli kyllä kerrassaan todella hyvä päivä, selvisi että mut oli hyväksyttty opiskelijaksi sinne 25 ihmisen joukkoon, awesome ! 70 oli alin hyväksytty pistemäärä ja mulla oli 71 pistettä. Vuoden 2016 keväänä valmistuisin sitten sairaanhoitajaksi, miten kivaa vieläpä valmistua juuri kesäksi. Mun mielestä tää on aika iso juttu, koska monet hakee niin monta kertaa ja tuonne on kuitenkin jokseenkin vaikee päästä kun on niin paljon hyviä hakijoita. Oon kyllä ylpee ittestäni enkä voisi olla onnellisempi nyt, koska mulla on rakastava mies, opiskelupaikka, ystävät sekä perhe jotka tukee mua kaikessa. Tänään lähdenkin sitten Laihialle juhlistamaan Marin ja muitten sen kaverien kanssa tätä ilouutista pikkujoulujen merkeissä! Hauskaa iltaa mulle siis ja teille kaikille muille jotka ootte lähdössä tänään juhlimaan. :)

2 kommenttia:

  1. onnea kouluun pääsemisestä! :) seurusteletko muuten vielä? :> anteeksi jos oli liian henkilökohtasta.

    VastaaPoista
  2. karolina: Kiitos paljon!:) Seurustelen joo, nähdään vain viikonloppusin tai joka toinen viikonloppu Santun koulun vuoksi niin siksi on ollut vähän sen ohelta hiljaisempaa täällä :) Ei ollut mitenkään!

    VastaaPoista