tiistai 6. marraskuuta 2012

It's not about who you've been with, it's about who you end up with. Sometimes, the heart doesn't know what it wants until it finds what it wants

Oltiin viikonloppuna kattomas Pendulum DJ Set :iä Rewelissä Santun kans. Keikka oli mulla aika pettymys, muistan vieläkin miten hyvä se oli vuosi sitten On The Beach -tapahtumassa. Olisin kyllä voinut pistää rahani johonkin muualle ennemmin. Sky :llakin olin elämäni ensimmäistä kertaa, kivan näkönen paikka, mutta vähän ahdistavan pieni. En ymmärrä miksi jatkot oli järkätty nimenomaan sinne. Lähdettiin jo ennen kolmee käppäileen pois ja sinne oli ihan mielettömät jonot silloinkin. Lauantaina sitten herättiin virkeinä aikaistetulle isänpäivälounaalle Cafe Rondoon Santun sukulaisten kesken. Antaisinko paikalle arvosanaksi 7, pääruoat ja jälkiruoat olisivat voineet olla parempia. Salaattipöytään olin kyllä tosi tyytyväinen. Tällä hetkellä vietän viimeisiä "lomapäiviäni" ennen kuin alotan työt kotihoidossa ens maanantaina. Huomiseks oon lupautunu Jennin henkiseksi tueksi ja kuskiksi soveltuvuuskokeeseen Seinäjoelle. Parin viikon sisällä pitäis myös selvitä kouluun pääsy, jännittävää.. :) Oon myös aivan ihastunut Jesse Kaikurannan uuteen albumiin, jota oon jo kuunnellut repeatillä koko eilisen illan Spotifystä, suosittelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti