keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Tärkeintä ei ole vauhti - vaan maisemat

Sallan tupareita juhlittiin kera rakkaitten pari viikkoa sitten
Toukokuulla Sallan porukoilla lätkää katsomassa ja siitä jatkettiin iltaa kaupunkiin
Vähäsen ostoksilla päivää ennen juhannusta Santun kans. Pääsin myös vihdoin käyttämään noita kaunokaisiani, jotka hain suutarilta pari päivää ennen tuota kyseistä päivää. Onnistuin silloin vappuna hukkaamaan niistä toisen kantalapun siinä juhlahumussa.. :D Oli varmaan niin tahmea lattia, että lähti kokonaan irti. Oon muuten ihan hulluna tuohon mun uuteen ensimmäiseen maximekkoon.. äitin mielestä näytin lähteväni lypsylle kuvasta katsottuna ja Santun mielestä muistutti yöpaitaa. :D No ajatelkoot mitä ajattelevat, mä tykkään! Ei olisi ostokset voineet mennä paremmin nappiin. :) Mieltä on kyllä pistänyt alas nämä kokonaiset neljä päivää Kalajoen juhannuksen festarialueelle hukkuneen puhelimen vuoksi. Joko sen on joku varastanut tai sitten oon tiputtanut sen. Kyllä harmittaa. Nyt on uusi samanlainen puhelin tilattuna, jonka pitäisi saapua huomenna. Miten kummassa sitä onkaan aikojen saatossa pärjätty ilman puhelinta.. :D Kuvat olin puhelimesta onneksi tallentanu koneelle vähän ennen juhannusta, videoita sen mukana kyllä harmikseni meni. Puhelin on suljettuna ja toivon todella ettei puhelimen tän hetkinen omistaja oo osannut ratkasta mun sormikoodia.. Lohduttaudun sillä, että se oli onneksi vain materiaalia. Sitä saa aina uutta. Juhannuksesta toisessa postauksessa lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti