perjantai 14. kesäkuuta 2013

Without the rain, there would be no rainbow

On tullut juhlittua äitin ja Santun valmistumista. Äitille annettiin Pandora -käsikoru ja Santulle annoin kivan kaulakorun. Aika menee nopeesti, kohta kaks viikkoa jo siitä kun ollaan virallisesti muutettu tänne enkä tätä vähäistäkään aikaa vaihtaisi. Santun ollessa ulkomailla koottiin tyttöjen kesken meidän lipasto ja vähän riennoissakin oltiin. Päästiin Sallan kans mm. ekaa kertaa avoauton kyytiin, oli kyllä kieltämättä kivaa. Vähän shoppailtuakin on tullut, mutta yritän harjoituttaa nyt tätä mun säästeliäisyyttä. :D Ehdin mä oikein Santun ollessa poissa lukittautua meidän ulko-oven toiselle puolelle vähissä vaatteissa (pikkuhousut ja kauluspaita päällä).. tuuli ennätti paiskata oven kiinni ennen kuin olin ehtinyt kissaa sanoa. Aikani siinä palloilin, kunnes alakerran raksamies tuli ja pyysin saada soittaa Santun äitin avaaman oven vara-avaimella. Tunnin mä ehdin siinä tuulen tuiskeessa seisoskella. :D Asutaan katsos luhtitalossa. Ajattelin että näin käy vain elokuvis..
Kuva musta ja Santusta Sallan luota viimeistä lätkäpeliä katsomassa. Sieltä jatkettiin iltaa hoviskan kautta baariin. Rannalla tuli toukokuun ja kesäkuun alussa oltua paljon, mutta nyt on ollut vähän hiljaisempaa kun kaikilla on alkanut työt ja on ollut vähän huonoja kelejäkin. Mun parasystävä Jekka valmistui tänä keväänä kosmetologiksi ja hänen juhlat olivatkin tän kevään ainoat valmistujaiset. Nyt tulevana sunnuntaina mulla on mun pikkusiskon rippijuhlat ja Santun kahden pikkusiskon rippijuhlat on myös tulossa vielä tässä kesän mittaan. Tuota mekkoakin pääsin vihdoin käyttämään, saa nähdä jos puen sen nyt tulevana sunnuntainakin siskoni juhliin.
Tässä saira(u?slomapäivää viettelen. Eilen odotin 8,5h ennenkö pääsin lääkärille. Olin kyllä 14-22 töissä, mutta sen jälkeen jonotin vielä 23.30 saakka. Sain para-tabsit kantapään kipuun ja tämän päivän vaan saikulla.. toivottavasti kävely onnistuis huomenna paremmin. Ollaan oltu tässä kesäkuun aikana paljon pelaamas biitsiä iltaisin ja viime lauantaina juhlittiin Sallan tupareita keskustassa. Käytiin myös Sallan kattomas Hangover 3 ja tykättiin kyllä kovasti. Töissäkin oon viihtynyt toosi hyvin ja työporukka on niin mukava. Eka päivä vähän tihkaisi, mutta nyt ei enää tunnu missään. Kivaa kun potilaat vaihtuu niin usein ja saa keskittyä kunnolla omatoimisuuden tukemiseen ja ohjaamiseen. Oon alkanut jo asettua tänne Vaasaankin ihan hyvin. Eilen oltiin ostelemassa keittiöön eri tavaroita. Onneksi ostettiin sähkövatkain, niin pääsin äskettäin tekemään lättyjä tuoreitten mansikoitten kaveriksi. Nyt on maha niin täynnä, että pian voisi mennä jo nukkumaan. Lähden jo huomisillasta Jurvaan, koska mua ei ehtisi kukaan hakemaan sunnuntainaaamuna enää täältä.

2 kommenttia:

  1. Hm, mä en vissii sun kans ole viettänyt aikaa ku Mirasta ei ollut yhtäkään kuvaa eikä nimeänikään ollut missään kohtaa tekstiä :( ;D terkuin Mirkkuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet, olet<3 Mulla oli jopa kuvakin teistä ku ahersitte lipaston kanssa, mutta en huomannu lisätä sitä tähän vaikka olin muokannukki sen valmiiksi. :|

      Poista