perjantai 10. lokakuuta 2014

Paras kesä vuosiin

 
Sopii tähän sateiseen iltaan viime kesän kuvien selailu. Ihan huikee kesä takana ja taskussa miljoonia ihania muistoja. Kesällä tuli vietettyä varmaan aikaa eniten Elisan ja Pauliinan kans. Riikka oli koko kesän Kaskisissa, niin nyt ollaankin oltu koko syksy puolestaan kuin paita ja perse taas. :D Kesään kuului parit festarit (Solar Sound ja Weeked Festival), provinssin ulkopuolella tuli käytyä ja vauhtiajojen aikaan istuttua lakeudenpuistos, biitsin peluuta, keikoilla tuli käytyä ja Uumajassa päivän reissulla, aurinkoa tuli paljon otettua ja parissa häissäkin tuli käytyä. Oon niin onnellinen koko kesästä ja mun ystävistä. :) Ne saa aikaan niin mahtavia fiiliksiä.

2 kommenttia:

  1. Ää!! Niin ihanan näkösiä noi kaikki kesäkuvat! Mä kyllä niin haluan olla osa sun kesää vuonna 2015! Olet rakas! ps. Katotaan jos mä kerrankin suostuisin vähän enemmän osallistumaan kuviin mitä oon tähän asti suostunut ;) koska nyt mua harmittaa kattoo näitä ihanuuksia ku en näy missää. :p -Mira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi! Ihania muistoja :) Todellakin oot sitä paljon enemmän sitten ;) Helmikuussa tilataan mm liput WKND ;p Be ready!! Sinä myös rakas! Ilman muuta kuule otetaan kuvia ja sitten vanhana muistellaan ;>

      Poista