sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Rakastettu

Elossa ollaan.. vietettiin eilen mun tupareita/pikkujouluja tosi mukavalla porukalla. Mun luota jatkettiin Radio Luxin kotibileisiin ja sieltä fonaan jatkoille. Tältä täällä mun asunnossa nyt tällä hetkellä näyttää. 26,5neliötä+parveke. Ihanaa tämä tuleva joulunaika, kun saa laittaa jouluvaloja valaisemaan tätä pimeyttä. Lunta nyt enää kovasti kaivattaisiin. Oon kyllä tosi tyytyväinen tähän kämppään, vaikka edellisestäki pidin toosi paljon. Täällä tuntuu olevan paljon enemmän tilaa, vaikka neliöitä ei oo nyt kun 1,5 enemmän. Sijainti on tosi hyvä ja rakastan merinäköalaa. Muuten asiat on tällä hetkellä tosi hyvin. Pientä stressiä vain pukkaa kasautuvista koulutehtävistä.. onneksi opinnäytetyön aihe alkaa pikku hiljaa hahmottua. :) Menin sitten lupautumaan koko joululomaksi töihin, mutta hyvä vaan. Oon nimittäin haaveillu lämpöön lentämisestä talvilomalla tai pääsiäisenä..

2 kommenttia:

  1. Oi vitsit minkä näköstä! Pitää tulla teelle joku päivä ja ihasteleen sun kämppää. -salla

    VastaaPoista
  2. :> Hih, kiitti Salla! Kyllähän täällä viihtyy :) Tervetuloa vaan ;>

    VastaaPoista