tiistai 11. tammikuuta 2011

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them

Torstaina postilaatikkoon oli vihdoin kolahtanut jo pari viikkoa sitten tilaamani valokuvat

Perjantai oltiin Ollilla ja katottiin Inception, mikä olikin yllättävän hyvä. Piti kyllä tiiviisti katsoa jotta pysyi juonessa kiinni. Väsykään ei päässyt valloilleen kun oli niin jännää.

No lauantaille mulle ja Hennalla oli jälleen suunnitelm(i)a, jo(t)ka onneksi lopulta onnistuikin ja kiitos siitä kuuluu  ihanalle kuskillemme P :lle (kuvassa)

Ai että oliko meillä hauskaa? :)


..niin ja päälle mulle pääty tälläistä
tunika seppälä
farkut farkkushop
bolero GT
käsikorut äitin ja pari mun

vielä yhteiskuva musta ja mun tsiksistä

Sunnuntai pyhitettiin Ollin kans loikoilulle, leffalle ja herkkusipsiilleni
  
Tänään sitten oli first school day this year. Näin mun suosikkilikkojaniki pitkästä aikaa Yhdellä tunnilla kerkesin olla koulus ja sen jälkeen jonotetttiin Roosan kans 1,5h yhtä vaivaasta ID-korttia, koska meidän koulushan ei saa enää ruokaa/oleskella jos ei sitä kaulassa näy roikkumassa :) Tulee muuten järjestyssääntörikkomus.

.. No pitkällisestä jonotuksestamme johtuen en ehtinyt syömäänkään sillä iskä tuli jo hakemaan mua Seinäjoelle kovaa vauhtia hoitamaan asioita. Pääsin mä onneksi kauppojakin kiertämään ja jotain jopa tarttui käteen,

H&M alennuksesta 7e
 ..sekä 

 Farkkushopista farkut naurettavaan hintaan 19e :D

..alennusmyynnit on näköjään ihan kivoja.
..vaikkakin veromodaan jäi kyllä mun herkku kengät, kukahan vois kustantaa ne ihanuudet mulle :| :)

 Nyt kuitenkin höyhensaarille..

Katy Perry - Dressin Up

ps. 18 pvää enää..

4 kommenttia:

  1. ihanalta näyttää tuo uusi paitasi, tuleeko kuvaa 'in action'? :)

    VastaaPoista
  2. Veera: Sanos kuule muuta! :Dd + ne muut julkaisemattomat
    Anonyymi: Kiitos, tykästyin kans itse siihen heti ensisilmäyksellä:) Luultavammin ;)
    Sara ja Elina: Voi kiitos! :)

    VastaaPoista