torstai 6. tammikuuta 2011

Under the coconut tree, you be chilling with me

Tiistai-illasta lähdin Hennalle yökyläilemään ja kävin vuokraamassa samalla ärrältä leffan iltamme ratoksi.

Syötiin ja syötiin ja vielä kerran syötiin :)

Oli kyllä kieltämättä hyvä hömppäleffa tuo Varasuunnitelma, katottiin myös Haikein terveisin, joka sai mun kyynelkanavatki hereille.

Olli linkitti mulle aika mielenkiintosen sivun tuona iltana ja kulutettiin Hennan kans siellä aika paljon aikaa fb :n lisäksi.. Hylättyjä taloja, tehtaita, mielisairaaloita jne.

Aamuyöstä taidettiin myös soittaa (Hennan sanoja lainaten) maailman noloimpia "Onko tyyny hyvin?" puheluja. :D

Seuraavana pvnä päädyttiinkin ulos kuvailemaan, tai oikeastaan mä pääsin valokuvaajaksi ja Henna malliksi

Keskiviikkoillasta Jekka tuli meille. Pääsin sen meikattavaksi, ollaan naurettu melki kuollaksemme, kuunneltu(laulettu) Mohombin Coconut Tree :tä repeatillä ja juttujen laatuki on ollu taas sitä luokkaa että oksat pois. :) My kinda girl! 

Nyt on niin mahtava fiilis, saanut viettää aikaa kahden maailmasta ihanimpien kanssa ja nyt illalla saan vielä Ollin tänne viihdyttämään mua. :) Life smiling to me. Tiettyjen ihmisten käytös kyllä ihmetyttää, ei kai auta kun silmiänsä vain pyöritellä.
 R.I.O. - Like I Love You

PS. Oon täs nyt varmaan viikon verran mennyt aina aamuviiden paikkeilla nukkumaan ja eilenkin kello vierähti aamukuuteen. Saas nähä kuinka mun käy, kouluun pitäisi ruveta heräämään nimittäin 5.50. :)

7 kommenttia:

  1. voi aww nua henskun kuvat ! ♥

    VastaaPoista
  2. ihania noi hennan kuvat! oot super hyvä kuvaaja:)

    VastaaPoista
  3. voi tuota hennaa, taustakuvaksi eiku mitä (:♥

    VastaaPoista
  4. Sonja: Joo oli ihan helpohko kuvattava;)
    Elina: Kyllä vain :) Poikkeuksesllisesti saan herätä maanantaina 06.50, mutta eipä sekään paljoa lohduta:D. (koulu alkaa 09.35)
    Jasmiina: Mmmmm, voi kiitos Jasmiina! :)
    Veera: Ehdottomasti taustakuvamateriaalia, vois pistää melki googleen jakoon ;)

    VastaaPoista
  5. iHaNaT LiKaT ♥

    Pian uusiksi Elinaseni :)

    VastaaPoista
  6. Henna: Kuten sinäkin♥ sopii mulle <:

    VastaaPoista