torstai 16. kesäkuuta 2011

Never say you are happy when you are sad, never say you are fine when you are not okay, never say you feel good when you feel bad, and never say you are alone when I'm still alive.

Mitäs ootte mieltä mun uudesta bannerista/lauantain asusta? :) Käy mun silmään ainakin.

Lauantain asukuvia..
© Suski
© Suski
© Suski
paita H&M shorsit Seppälä kengät SpiritStore

Riinaa lauantaina ja sunnuntaina.. Niin kaunis nainen!

Maanantaita (Riinan lähtöpäivä)
Tämän vuoden ehdottomasti parhaimpia muistoja tuli näiltä neljältä päivältä Riinan ollessa täällä"Ja meillä kaikilla oli niin muukaavaa.." Ihan kamala ikävä jo nyt! Kukapa olisi 5-6 vuotta sitten uskonut ii2 :ssa tutustuessamme, jotta meistä tulisi vielä jonain päivänä näinkin hyviä ystäviä :') Riinan vuoksi menisin vaikka maailman ääriin, on se sen verran arvokas ja rakas ystävä mulle!

..innolla jo odottelenkin mun ja Riinan lähtöä Helsinkiin elokuulla kattomaan sitä Rihannaa! ;) Otetaan kyllä niiin ilo irti elämästä sillon!

Pitbull ft. Marc Anthony - Rain Over Me (Meidän biisi)

3 kommenttia:

  1. kivoja kuvia molemmista, ootte niin kauniita :)

    VastaaPoista
  2. PS! mä ainaki tykkään tästä uudesta bannerista, ja asus oli kiva kesäinen ja sopivalla tavalla rento! ihan unohdin laittaa tohon äskeiseen kommenttiin tämän tekstin ku teidän kauneus ihan hämmensi mut jälleen kerran.

    VastaaPoista
  3. Ano: Voi kiitos paljon kommentistas ja mielipiteestäs! :) Hahhah, hassu sinä!

    VastaaPoista