keskiviikko 4. tammikuuta 2012

What doesn't kill you makes you stronger

Olin eilen ensimmäistä kertaa salilla. Kaveri on tehnyt mulle ohjelman kahdelle päivälle viikkoon. Fiksuna tyttönä tänään sitten pistin nuo uudet korot jalkaani, kun lähdettiin poikien kans kaupungille. Itsehän lähdin lähinnä vain makutuomariksi, mutta niin hyvä kun oon kävelemään päässyt enää sieltä kaupungilta tullessani kun sain otettua nuo kengät pois jalasta, huhhu! Aamulla herätessänikin ne olivat jo niin kipeät, niin nyt se kipu on ainakin viisinkertaistunut. Pohkeet, reidet ja peppu ovat etenkin hellänä. Huomenna olisi tarkoitus tehdä rinta, kädet ja vatsa. Maanantain ohjelmaan kuului jalat, selkä ja vatsa. Jos jotain hyvää näissä kivuissa on niin se, että tietää ainakin tehneensä jotain! :)
paita H&M farkut Veromoda kengät Halonen 

Mua niin ärsytti aamulla kun en saanut tukkaa laitettua juurikaan mitenkään. Lakka oli tyystin loppu, mutta geelillä sain sitä jotenkin edes nostettua. Kuvatkin on toki otettu vasta kaupungilta kotiuduttuani ettei ihme että tukka näyttää tuolta. Parturiin pääseminen olisikin tällä hetkellä erittäin kova sana. Etuhiukset on jo ihan silmillä ja oon onnistunut hukkaamaan meidän parturinsakset, argh. Juurikasvukin on jo aika häiritsevä, mutta jos pari viikkoa ennen synttäreitä värjäisi ja nehän onkin jo 29.1.

York ft. Brandon Jones - Wanna Be Known (16 Bit Lolitas Remix)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti