torstai 12. tammikuuta 2012

It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart

Tyhmä väriero näissä kuvissa, mutta olkoot. Noi uudet kenkäni sai yhtenä päivänä hieman damagea. Astuin autosta jotenkin huonosti ja ihmettelin miksi kävely ei luonnistu lainkaan, sitten huomasin että koko kanta oli lähtenyt irti. Voi sitä ketutuksen määrää tajutessani, että ne olivat mulla vasta toista kertaa jalassa. No, äiti ja iskä lähti seuraavana päivänä käymään Seinäjoelle ja kävivät Halosella näyttämässä näitä, sieltä ei pyydetty edes kuittia tai mitään ja sain ihan uudet samanlaiset kengät tilalle. :) Olishan ne saanut suutarillakin korjattua, mutta aina parempi näin tulevan kannalta.
neule H&M paita JC farkut Veromoda kengät Halonen

Mulla on ollut tänään tosi hyvä päivä. Sain nukkua ihanasti kahdeksaan ja koulussakin oli aika mielenkiintoista. Harjoiteltiin eri harjoituksia miten toimia kiusallisissa tilanteissa hoitajana tai potilaana psykiatrisella puolella. Meidän luokalla on sopivasti tällä jaksolla vain neljä opiskelijaa, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. No me Tiinan kanssa esitettiin sitten potilaita, Tiina esitti maanista ja mulla oli skitsofrenia. Pojat olivat uusia hoitajia osastolla ja meidän piti esittää oikein flirttailevia ja mielinkieliä. Oli kyllä hauskaa vaihtelua ja nyt kun meillä kaikilla oli jotain kokemustakin pohjalla viime työharjoittelusta. Meille on vaihtunut myös uusi hoito-opin opettaja, joka on kyllä kans todella hyvä työssään. Jokaiseen aiheeseen mitä ollaan nyt käyty, niin se on kertonut omakohtaisia kokemuksia ja ollaan keskusteltu koko ajan. Eikä olla edes vielä kirjoitettu yhtään mitään, kerrankin näinpäin! Ja nyt illasta olin Kimin kans salilla, käytiin toistamiseen mun ohjelmaa läpi. Tuntuu että oon saanut ihan uutta puhtia elämääni tästä urheilusta. :) Mahti fiilis.

Elijah King ft. 2nyce - Quitate La Ropa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti