perjantai 30. maaliskuuta 2012

Life is too short to spend time with people who suck the happiness out of you

Viime perjantaina yllättäen Jennin yllyttäminä lähdettiin extempore minä, Santtu, Jenni, Teemu ja Nappo fonaan. Ensin aloteltiin Mirannalla mukavalla pikkuporukalla ja sieltä jatkettiin 12 aikaan kaupunkiin. Saatiin onneksi kaveri heittämään, niin ei tarvittu sitten taksiakaan.
Hyvä seura, parempi mieli !
Torstain parturi siirtyikin tuolle kyseille perjantaipäivälle ja oon jälleen tyytyväinen lopputulokseen. Värjättiin tuo koko tumma-alue tummansiniseksi ja muuten tuhkan vaaleeksi. Seuraavan kerran meenkin vasta sitten vähän ennen valmistujaisia. :) En varmaan tuu kyllästymään tähän malliin ikinä.
Mulla kävi tänään vähän hullusti kun tulin koulusta. Mun vaatetanko oli haljennut keskeltä kahtia ja kaikki vaatteet makasivat mukavasti henkareineen lattialla. Tiedä mikä merkki se sitten oli.. vissiin vanhat pois ja uutta tilalle ;) Huomenna mulle tuleekin onneksi hiihtolomalla tienatut rahat tilille ja oiskin tarkotus mennä kaupungille katteleen vähän tarjontaan. Uusia saappaita himoitsisin! ..vanhat nimittäin meinaa vetää viimeisiään. Lauantaina olis tarkotus lähtee kaverin tupareihin Seinäjoelle, toivottavasti tää hyvien iltojen putki jatkuu. :)
Tässä vielä porukoitten tuliaiset laivalta parin viikon takaa. Oon niin tykästynyt tuohon uuteen Escadan tuoksuun ja oon ollut yllättävän säästeliäs sillä noita dumleja löytyy jopa vieläkin.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti