sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Any boy can tell you "Im sorry" and think that everything is alright again and back to normal, but only a real man will ask you "What can I do better, so that this wont happen again?"

Perjantain ostoksia.. Vielä kun olisi vain ollut enemmän rahaa käytettävissä, mutta pääsenpähän onneksi nyt pääsiäisenä töihin ja sitä seuraaavana viikonloppuna. :) Sitten voi toukokuun alussa suunnistaa uudestaan kunnolla kaupoille metsästämään kesävaatteita + kenkiä. Voisin ehkä todeta itselleni tähän, että "ei liikaa hyvää kerralla";D.








Nämä korut olivat Glitteristä yhteensä 23,15e (siellä oli tosi paljon korua -75%, hyvää tuuria!) Yhden ostamani kaulakorun hintakin jopa ylitti näitten kaikkien yhteishinnan, hassua.

 
Pääsin ensimmäistä kertaa Suomessa käymään Cubuksessa ja täytyy kyllä myöntää, että kyllä siitä mun lempikauppa tuli. Oon vain kerran ennemmin ollut nopeesti pyörähtämässä Tukholman Cubuksessa ja siitä jäi jo silloin tosi hyvä maku suuhun.

Mun uusi lempi biisi !

3 kommenttia:

  1. Mihinä päin Vaasa tua Cubus on? :)

    VastaaPoista
  2. Ano: Siellä Kivihaan GW Galleriassa :)

    VastaaPoista
  3. mä täs yks päivä mietinki että onkohan se cubus sinne auennu jo ku joskus näin että se on sinne tulos ! mäki oon vaan sielä tukholmas käyny ja vaikutti kyllä kivalta.. vielä ku saisin tännepäin new yorkerin ja vielä bik bokinki nii oisin onnellinen :D

    VastaaPoista