sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Everybody deserves someone who makes them look forward to tomorrow

Oon viettänyt näitä mun öitä arkisin suurimmaksi osaksi Santun luona. Torstaina tulin kotiin jo hyvissä ajoin, että ehdin salille ja vielä myöhemmin nähdä Jaanaa. Perjantaiaamusta lähdin ajelemaan takaisin töihin Vaasaa kohti, herääminen teki kyllä tiukkaa kun aina Vaasassa ollessa saan nukkua myöhempään. Tulin sitten päivän päätteeksi jälleen kotiin ja nyt oonkin viettänyt koko viikonlopun täällä. Eilen näin pitkästä aikaa mun rakkaita ystäviä Juhoa ja Samulia. Mentiin paistamaan yhdelle kodalle makkaraa ja vaihtamaan kuulumisia. Ajeltiin me hetki vielä sen jälkeen kunnes väsy alkoi jo painaa päätä. Oli kyllä tosi kiva nähdä niitä kun oli ehtinyt jo ikäväkin tulla niitten seuraa. :)
Tänään oon vain rentoillut kotona. Mun oli tarkoitus ristiä tämä ilta työharjoittelun näyttösuunnitelmalle, mutta Jaana poikkesikin käymään ja sitten tuli hieman mutkia matkaan, mutta pitää aloittaa sitä tekemään sitten huomenissa. Vapuksi nyt ei oo vielä mitään varmaa, mutta mua huvittaisi mennä sinne Rewelin Solarsky tapahtumaan, saa nyt nähdä mitä keksii. :) ..ja torstaina mulla alkaakin se viisi päivää kestävä näyttö ja arviointikeskustelu on vasta 15 päivä kello 07.15 aamulla, huhhu. :D Hyvä että silmätkään ovat vielä auenneet kunnolla tuohon aikaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti