lauantai 14. huhtikuuta 2012

The biggest mistake I have made in my life is letting people stay in my life far longer than they deserved to

Hejsannn! Oon elellyt koko viikon Santun nurkissa ja bloginkin kirjottelu on siitä johtuen vähän viivästynyt kun en oo saanut kuvia mihinkään. Nyt on vaihteeksi ihanaa olla hetki kotona. Mulla tosiaan alkoi työharjoittelu siellä Huutoniemen Kuntoutuskodilla viime tiistaina ja ihan mielenkiintoselta paikalta vaikuttaa, henkilökuntakin on tosi mukava. :) Yhden ruotsin kielisen opiskelijankin kanssa puhuttiin sitten englanniksi kun ei tuo ruotsi oikein sujunut multa eikä siltä suomi. Siellä on nimittäin myös ruotsinkielisiä asukkaita, että enköhän mä jotain osaa jo puhua 6 viikon päästä:D. Mun aamuvuorot on 07-14 ja iltavuorot 11.30-18.30. Tuo iltavuoro on mun mielestä tosi soppeliin aikaan, jää vielä illastakin aikaa. :) Tosi omatoiminen siellä saa olla ja jatkuvasti pitää kehittää tekemistä ellei halua että aika tulee pitkäksi. :) Asukkaat kun kuitenkin ovat aika omatoimisia.
paita GT hame Cubus kengät Seppälä korut Glitter
Mutta nää kuvat on viime sunnuntailta, lähdettiin isolla porukalla juhlistamaan meidän koulun päättymistä ja työharjoittelun alkua pulloon. Hauskaahan siellä oli niinkuin aina. Muuten mun pääsiäinen menikin sitten vain töitä tehdessä ja nytkin tulin tunti sitten töistä. Aika makoisa tili tulossa toukokuun alkuun, sitä odotellessa. Vähän meinaa vain väsyttää kun ei oo saanut nyt kahteen viikonloppuun oikein kunnolla levätä, mutta jos sitten seuraavana vklpuna. Tänään lähden varmaan uudestaan Vaasaan kun ei täälläkään mitään oo, jos vaikka lähdettäis kattomaan se uusin American Pie. :)

2 kommenttia:

  1. Et saa läheskään niin paljoa kommenttia mitä yleensä oot saanu =) Melkein parempi niin sillä, ne kommentit ei ollu mitää mukavia..!

    VastaaPoista
  2. joujou: Totta! :) Näin on ihan hyvä nyt.

    VastaaPoista