tiistai 24. huhtikuuta 2012

En mä pyydä liikoja, pyydän palan taivasta ja pari suudelmaa

takki ja kaulahuivi Veromoda paita H&M housut Cubus kiilakorot Bianco
Lähdin lauantaina Jekan kämpille Vaasaan. Nähtiin piiitkästä aikaa oikein kunnolla. Käytiin ensiksi hakemassa kaupasta herkkuja ja sitten vaihdettiin kuulumiset. Myöhemmin lähdettiin subiin syömään ja mentiin elokuviin kattomaan Project X, joka oli kyllä ihan hauska. Arvosanaksi antaisin ehkä 8+. This girl is made in heaven.
Eilen lähdettiin Santun kans kaupungille metsästämään mulle valmistujaisiin kenkiä ja yhdet sopivat löysitkin, jotka sitte kuitenkin noudin vasta tänään, onneksi olin pistänyt ne varaukselle. Oltiin jo kierretty melken kaikki kaupat kun menin tarkistamaan paljonko tilillä on rahaa niin yllätyksenä sinne oli ilmestyny kelan matkatuki rahat ja hieman anelin, että mentäisiin kaupoissa vähän takapakkia ja kävin sieltä sitten poimimassa ne mieleenpainuvimmat vaatteet. Oon kyllä erittäin tyytyväinen ostoksiini. Lindexissäkin sain tosi hyvää palvelua, olin jo kassalla ja kaupan sulkuun oli enää pari minuuttia jäljellä niin myyjä sanoi että alennushyllystä löytyy ihan samanlaiset rintsikat kuin olin ostamassa eri värisenä kylläkin vain, nekin sitten lähtivät lopuksi mukaan päälle kolmella eurolla. Tänään oltiin sitten tuolta mun työharjoittelupaikasta keskisellä ja sieltä löysin tosi kivan värisen kynsilakan ja aivan ihanat kiilakorot. Olisi sieltä löytynyt kyllä paljon muutakin, mutta pisti kukkaro sitten vastaan, ehkä ihan hyväkin.. :D Viikon päästä maanantaina tulee onneksi se pääsiäisen tilikin sopivasti vapuksi, sitä kyllä täytyy säästää. :)
Veromoda
Gina Tricot
Bianco
Vila
Lindex
Veromoda
Keskinen
Nahkapaikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti