maanantai 2. huhtikuuta 2012

Forget what hurt you in the past but never forget what it taught you

 Viikonloppu on mennyt tosi rennosti ibumaxin ja mustikka finrexinin voimin. Mulla on varmaan kuukauden verran ollut aina tiettyjä jaksoja kun tuntuu että tää flunssa on voitolla, mutta sitten tulee taas takapakkia kuten nyt. Luultavasti pitäis mennä vähän kurkkua näyttämään lääkärille, jos sais vaikka jotain rohtoja tähän.
Perjantain sairastelin Santun luona. Ei kyllä tehnyt yhtään hyvää se juoksentelu pvllä kaupungilla vähissä vaatteissa, mutta minkäs näin jälkeenpäin enää voit. PS. Oon niin rakastunut Subiin! ..tuun ihan jäljessä muista.
Lauantaina mun piti lähtee muitten mukana Seinäjoelle Teemun tupareihin, mutta päätin jäädä tän mun olon takia kotiin. Kulutin sitten aikaa pikkusiskon kans näpsien uusia kuvia ulkona. Käytiin myös hakemassa ärrältä se "Change Up" -leffa mikä olikin yllättävän hauska. Onneksi ei näytettykään sitä meidän tänä vuonna 10 vuotta täyttävälle Ellalle.. :D Olis ollut ehkä vähän liian rajua huumoria. Tällä hetkellä on muuten kyllä niin järkyttävä stressi tuosta mun yhdestä oppimispäiväkirjatehtävästä ja tiistain lääkelaskukokeesta, saa nähdä kuinka käy.. Viikon ja kahden päivän päästä pitäisi alkaa se työharjoittelukin jo, jääääiks.
Susanna, Katriina ja Ella <3 Love u sisters

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti