keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Forget what hurt you in the past but never forget what it taught you

Mun vappu sujui ihan mukavissa merkeissä, meidän oli tarkotus lähtee Santun kans Solarsky tapahtumaan, mutta liput sattui just tietysti loppumaan kun lyötiin asia lukkoon. No haettiin sitten kaupasta vain juotavat ja päätettiin yhteistuumin että lähetään illasta käymään kaupungilla kävellen. Lähettiin siinä 22 aikaan käveleen kaupungille päin, mutta oltiin kummatkin niin väsyneitä (etenkin mä) niin lähdettiin sitten käveleen takaisin päin kämpälle. Parempi niin, oli siellä kyllä sen verran kylmäkin eikä baariinkaan huvittanut lähtee. Päivällä käytiin pyörähtämässä kaupungilla ja löysin vihdoin sellaiset mintunvihreät pöksyt, joista oon jo jonkun aikaa haaveillut, herkut!
Veromoda
H&M
Vila
 
Tiistaina herättiin suht virkeinä ennen 12 ja lähettiin vapputorille. Eipä sieltä juuri mitään tarttunut käteen muuta kuin metrilakuja ja tän vuoden ensimmäinen pallojäätelö tuli korkattua (mango sorbetti!). Nähtiin me myös Jenniä, Teemua ja Mirannaa. Lopuksi käytiin subissa syömässä ja lähettiin takasin kämpälle. Katottiin A-Team, joka yllätti kyllä mut. En ollut koskaan ennemmin kattonut sitä, mutta kyllä oli katsomisen arvonen:).
  Tykkään tosi kovaa tuosta mun uudesta persikan värisestä kynsilakasta ja siitä että oon saanut kasvatettua mun kynnet jälleen pitkiksi!
 
 takki Veromoda toppi GT farkut Garlings kengät Bianco 

3 kommenttia:

  1. Et oo enää järsiny kynsiä, olet siis oppinut!

    VastaaPoista
  2. ihanat housut! ja just ton värisiä itellekki haaveilen;)) niijja ihana sinä<3 toivottavasti nähdään pian!

    VastaaPoista
  3. Joujou: Nii i !
    johanna: Kiitos! :) No meeppä kuule Veromodaan sovittelemaan ;) Voi ihana, sitä mäkin toivon ja paljon<3

    VastaaPoista