maanantai 28. toukokuuta 2012

If you have a good boyfriend, don’t make him pay for the mistakes that other boys made

Että mä rakastankin maalla asumista. :) Tuoksu, maisemat, kaikki.
 Tänään päivällä ollaan laitettu allas paikoilleen ja nyt se onkin jo melkein käyttövalmiina, can't wait ! Mua alkoi kauheesti pännimään viime yönä tuo talvinen banneri, joten oli pakko saada siihen jotain uutta puhtia. Päätin sitten liittää siihen mun onneen liittyviä ihmisiä (ei kestänytkään kuin reilu 2h saada valmiiksi), vaikka tietystihän tuonne joukkoon kuuluisi myös esim. Juhon kuva. :) Unohtanut en tosiaan, vaan syytän kyllä tästä sitä ettei meistä löytynyt yhtäkään tuoretta kuvaa piru vieköön! ..mutta mitäs te pidätte tästä uudesta ulkoasusta? :)
paita H&M housut Veromoda kengät TopSport
Nyt illalla vietettiin laatuaikaa Hennan kanssa mun ajaessa ja kuulumisia vaihtaessa. Haettiin me jätskitkin ärrältä. En oo muina vuosina oikein piitannut jäätelöstä, mutta nyt tänä tulevana kesää sitä tuntuu kyllä menevän ihan mielin määrin sillä mun tekee nytkin jatkuvasti vain mieli jätskiä tai kokista. Tervetuloa vain kesä, otan sut ilomielin vastaan !
 Illan kesäfiilis biisi..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti